Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب اصلی تیم ملی باید به صورت قطره چکانی باشد. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

رضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: تیم ملی با توجه نتایجی که کسب کرده، عملکرد خوبی داشته و راضی کننده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان در مرحله گروهی،‌ بازی‌های خوی از خود ارائه کردند که امیدوارم در مرحله نهایی هم ادامه پیدا کند. در این بین نیاز است که تیم ملی از نظر فنی و پزشکی مدیریت شود که البته کار سختی است چون آماده نگه داشتن تیم بدون مصدوم، بسیار دشوار است.

مومنی در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل بلغارستان با ترکیبی کاملاً جوان گفت: عملکرد بازیکنان جوان تیم مثل کریمی، یلی، مجرد، غلامی و موذن بسیار خوب بود. آنها نشان دادند که پشتوانه خوبی برای بازیکنان با تجربه‌ای مثل معروف و غفور هستند. به هر این بازیکنان با تجربه هم زمانی از جایی کار خود را شروع کردند و این چرخه باید ادامه داشته باشد. من خوشحال هستم که بازیکنان جوان توانستند کادر فنی را قانع کنند که در زمان‌های خاص می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم جوانان ایران در مورد انتقادهایی که به کولاکوویچ در مورد استفاده از بازیکنان می‌شود، تصریح کرد: ما در کشوری هستیم که همه نتیجه گرا هستند. برای مسئولان ورزش و مردم ایران، نتیجه بسیار مهم است و کادر فنی و بازیکنان از این بابت تحت فشار هستند. این انتقادها نیاز به مدیریت مناسب دارد و به اعتقاد من هم اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب اصلی تیم ملی باید به صورت قطره چکانی باشد. استفاده صرف از باتجربه و جوانان درست نیست.

لیگ ملت‌های والیبال| پایان کار ایران در مرحله گروهی با شکست مقابل آمریکا/ دوم شدیم

رضا مومنی در مورد مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در آمریکا گفت: در گروه خوبی قرار گرفتیم چون لهستان، ضعیف‌ترین تیم خود را در اختیار دارد و برزیل را هم تا مرز شکست پیش برده‌ایم اما بازی فرانسه اصلاً به ما نمی‌خورد و آمریکا هم به دلیل میزبانی با تمام نیرو به میدان خواهد رفت. تیم ملی این شانس را دارد که به جمع 4 تیم برتر صعود کند و اگر باهوش باشد،‌ روی سکو می‌رود.

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا

به گزارش "ورزش سه"، جرج کرتو سرمربی رومانیایی والیبال اسلوونی اسامی بازیکنان خود را جهت شرکت در لیگ ملتهای والیبال مشخص کرد که تمامی ستاره های این تیم همانند دیگر تیم ها حضور دارند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست ها:

پاسورها: گرگور روپرت، دژان وینچیچ، اوروش پلاسینشیچ، ناژدیچ و پرنوش

قطر پاسورها:تونچک اشترن، نیک موجانوویچ و شِشِک

سرعتی‌زن ها: یان کوزامرنیک، آلن پاژنک، جانز کرزیچ، ساشو اشتالکار، سوهادولنیک و کرزیچ

دریافت کننده ها:تاین اورنات، کلمن چبول، روک موزیچ، زیگا اشترن، روک براچکو، ماتی کوک، شن و ماروت

لیبرو ها: یانی کواچیچ، اوربن تومان و اوکروگلیچ

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی با اسلوونی بازی ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح