Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:48:40 GMT

نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۲۰۶۶

نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار امروز (دوشنبه 10 تیر) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار امروز (دوشنبه 10 تیر) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مهدی امیدبخش» در این نشست با تاکید بر ضرورت هم گرایی و هم افزایی توان همه گروه های فعال در حوزه رسانه، بر ضرورت مردمی شدن برنامه های هفته خبرنگار تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است که با مشارکت هر 2 مجموعه رسانه ای استان، علاوه بر نزدیک کردن هرچه بیشتر مردم به رسانه ها، آنها را بیش از پیش با ظرفیت این بخش از فعالان فرهنگی جامعه آشنا کنیم.
 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه این اداره کل هیچ تصمیمی برای دخالت در امور اجرایی برنامه های هفته خبرنگار ندارد، گفت: نقش ما در این مسیر صرفا نظارتی و مشورتی خواهد بود.

 

وی در ادامه رویکردهای خلاقانه در برگزاری برنامه های هفته خبرنگار را خواستار شد و بیان داشت: تجدید میثاق با شهداء، برگزاری نمایشگاه های عکس خبری، برپایی نشست کتابخوان رسانه، آسیب شناسی فعالیت رسانه ها از دیدگاه مردم، کارگاه های آموزشی و اجرای جشن های مردمی به مناسبت هفته خبرنگار بخشی از برنامه هایی است که در این هفته عملیاتی خواهد شد.

 

خاطر نشان می شود، در ادامه این نشست نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری به بیان دیدگاه ها و نظرات خود، پیرامون برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته خبرنگار پرداختند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع دهه کرامت قوه قضائیه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه بیرجند آمریکا امام صادق ع تشییع شهدای گمنام شهید بهشتی انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان فارس خانه مطبوعات فارس ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مراسم روز خبرنگاران روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند