Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل کاظمی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی گناوه در فرمانداری این شهرستان افزود: در این ارتباط روابط عمومی ها می توانند در زمینه های فرهنگی، اطلاع رسانی، انگیزشی و منسجم کردن و امیدبخشی به مردم با اطلاع رسانی ایفای نقش و اثرگذار باشند.

وی اظهار داشت: نشست های این کمیته به ریاست صنعت، معدن و تجارت در حوزه های مختلف تولیدی برگزار می شود که روابط عمومی ها باید فعالیت ها و اقدام های انجام شده آن را به مردم اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی گفت: روابط عمومی ها می توانند با معرفی تولیدات با کیفیت استان که مردم از آن اطلاعی ندارند، ایجاد روحیه و تعصب به استفاده از کالاهای تولیدی درون استان، ایجاد انگیزه در بین سرمایه گذاران در این حوزه، عرضه محصولات و بازاریابی که کمیته مدنظر دارد، به رونق تولید کمک کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: به منظور بهبود روند اطلاع رسانی، تقویت جایگاه و هم افزایی روابط عمومی ها در سال گذشته بنا به تاکید و توصیه استاندار بوشهر شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی استان بوشهر تشکیل شد.

وی بیان کرد: کمیته آموزش نیز که در این نشست به آن اشاره و از نیازهای روابط عمومی هاست تشکیل و آماده همکاری در برگزاری دوره‌ها با بکارگیری استادان مجرب استان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی که با مردم خیلی ارتباط و سروکار دارند بویژه در حوزه زیرساختی باید دارای روابط عمومی فعال باشند و در این زمینه مدیران کل باید همکاری کنند.

وی افزود: با توجه به مشغله و گرفتاری کاری مدیران این دسته از دستگاه‌های اجرایی امکان ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به مردم توسط آنان مشکل است که روابط عمومی ها باید آنها را یاری دهند.

کاظمی توجه به کمیته ارزیابی را از دیگر اولویت‌های روابط عمومی استانداری دانست و گفت: امسال برای اولین بار این کمیته فعالیت خود را آغاز و اقدام به انتخاب و معرفی روابط عمومی ها و مدیران برتر کرد.

وی اظهار داشت: به منظور تعیین چارت برای مسئولان روابط عمومی های فرمانداری، مکاتبه و رایزنی با تهران انجام شده که با تحقق آن مستقل تا از چند کاره بودن در محیط کاری فارغ و به کار اصلی خود بپردازند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: گناوه از شهرستان‌های فعال رسانه‌ای و فضای مجازی است که مطالب آنان بطور مستمر رصد و حتی استاندار نیز در برخی گروه ها حضور دارد.

وی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای این شهرستان نهایت بهره را ببرند و با اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته مردم را آگاه تا رضایت مندی و امیدواری آنان به نظام بیشتر شود.

کاظمی افزود: فرماندار گناوه توجه خاص و اهتمام جدی به جایگاه روابط عمومی ها و رسانه های این شهرستان دارد و در انتخاب مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان برتر استان نقشی مهم داشته است.

فرماندار گناوه گفت: ارتباط نزدیک انسانی، ایجاد نشاط و شادابی، خوش زبانی در گفتار و نفوذپذیری از شاخصه و مهارت‌های اصلی روابط عمومی هاست که باید آنها را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

سیدعلی پاک نژاد افزود: نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی ها نباید نصب پرچم و پلاکارد باشد و این وظیفه نیروهای خدماتی است و باید متمرکز بر اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام که یکی از وظایف اصلی آنان است، باشد.

وی بیان کرد: از برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر انتظار دارم که اجازه اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد دستگاه های متبوعه خود را در این شهرستان بدهند.

فرماندار گناوه گفت: به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شده که خدمات صورت گرفته را به رسانه ها انعکاس و با خبرنگاران خبرگزاری ها و سایت های خبری ارتباط مستمر و نشست های خبری داشته باشند.

در این آیین از روابط عمومی های فعال و برتر ادارات شهرستان گناوه تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر روز ارتباطات و روابط عمومی گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد ظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبشهت_ در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بی‌عفتی و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود: اگر وحدت، همدلی و انسجام نباشد بسیاری از مشکلات رفع نمی‌شود، تصمیماتی که در کاشان گرفته می‌شود همه منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر وحدت و همدلی و انسجام باشد اقدام و عمل رخ می‌دهد، باید بتوانیم بن‌بست‌ها را بشکنیم، با اجرای قوانین و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و کار کارشناسی می‌توانیم از کار مردم گره گشایی کنیم.

محمدی فشارکی افزود: توجه نکردن دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی موجب فاصله بین مسئول و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و نوعی خود تخریبی است.

وی اظهار کرد: عدم توجه مدیر به مقوله اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی خود تخریبی و خود تضعیفی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه مند هستند، چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

محمدی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند و شبکه‌های مجازی شهرستان در دست افرادی قرار می‌گیرد که به جای تقویت روحیه و امیدآفرینی در جامعه تخریب، یاس و ناامیدی را تبلیغ می‌کنند و مردم هم ناامید می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شوند و این مهم از طریق بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

هادی کاشانی مدیر بحران کاشان هم در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بارش‌های چهارم اردیبهشت باعث بروز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغات و مزارع صیفی و سبزی بود که شامل ارزش‌گذاری نابودی حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، تخریب چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع است.

کاشانی با اشاره به اهمیت گزارش‌های هواشناسی تأکید کرد: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحدهای مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.

کد خبر 748920

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران