Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: دلایل به وجود آمدن حادثه جاده خرامه - شیراز را در قالب سوال از وزیر راه و شهرسازی در اولین نشست پس از اتمام تعطیلات مجلس مطرح می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داریوش اسماعیلی، گفت: یکی از قطعات کمربند بزرگ شیراز، جاده خرامه – شیراز است که آغاز این کمربند از این جاده و پایانش جاده مرودشت – شیراز یا همان جاده اصفهان – شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کلنگ احداث جاده خرامه – شیراز از حدود دو دهه قبل بر زمین زده شد و مدت مدیدی است که عملیات عمرانی آن پایان یافته است. از دو سال قبل هم قرار بود تقاطع غیرهمسطح جاده شیراز – اصفهان بازگشایی شود، اما متاسفانه به دلیل کم‌کاری‌های ممتد وزارت راه و شهرسازی، بهره‌برداری از این جاده و تقاطع به درستی انجام نشد و یک انسان بی‌گناه در این مسیر جان خود را از دست داد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: نمایندگان استان فارس از طریق مکاتبات اداری یا تذکرهای شفاهی همواره از به مدیران اجرایی وزارت راه و شهرسازی و اداره کل این وزارتخانه درخواست می‌کردند بستر استفاده ایمن خودروهای عبوری از این جاده را با نصب علائم هشدار دهنده کافی و در محل‌های مناسب به وجود آورند اما حادثه جان باختن دختر ۲۰ ساله نشان داد مسؤولان این وزارتخانه توجهی به هشدارها نداشتند.

نماینده مردم سروستان در مجلس هشدار داد: لااقل و از این پس وزارت راه و شهرسازی به ویژه اداره کل راهداری استان فارس پس از این حادثه دلخراش هشدارها را جدی بگیرند.

اسماعیلی ادامه داد: مسؤولان وزارت راه و شهرسازی باید پاسخ این سوال را بدهند که چه میزان علائم هشداردهنده و در کدام بخش از جاده خرامه – شیراز نصب کردند و چرا براساس فیلم منتشر شده علامت هشدار دهنده کافی برای بسته بودن جاده و دو طرفه شدن ادامه مسیر با صورت کافی نصب نبود؟ با فرض اینکه توجیه مسؤولان، کافی بودن علائم هشدار دهنده  باشد اما آیا وضعیت هندسی راه و بسته شدن ناگهانی خروجی جاده نیز قابل توجیه است؟ مسؤولان باید به خود بیایند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان جاده اصفهان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت