Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اعلام کرد که علت حادثه رانندگی در جاده خرامه به شیراز، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و ضعف علائم هشدار دهنده در نقطه هدف بوده است.

وی خاطرنشان کرده است که رعایت سرعت مطمئنه و نصب علائم هشدار دهنده کافی در جاده‌ها می‌تواند از بروز چنین حوادث جبران ناپذیری ممانعت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی در عین حال یادآور شده است که در حادثه یاد شده، یک دستگاه خودروی پژو 206 براثر برخورد با مانع واژگون شده و بر اثر این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

حادثه جاده خرامه، بعد از آنکه پدر متوفی، کلیپی را از مسیر و محل وقوع حادثه در فضای مجازی منتشر کرد، خبر ساز شد و دستور وزیر راه و شهرسازی و پیش از آن دستور استاندار فارس برای رسیدگی به موضوع را به دنبال داشت.

اخبار حاکی از حضور یک نماینده از سوی وزارت راه و شهرسازی در فارس برای رسیدگی به این موضوع و همچنین ورود دستگاه قضایی استان فارس به پرونده است.

پیش از این بارها رسانه‌ها در خصوص مشکلات راه‌های فارس و کمبود یا نبود علائم هشدار دهنده مناسب و رفع نشدن نقاط حادثه خیز در سطح جاده‌ها، هشدار داده بودند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس پدر جاده خودرو وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی