Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@08:22:10 GMT

رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۲۹۵۳

رونمایی از مجموعه «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان»

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با حضور مولفان و نویسندگان مجموعه در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، «گنجینه ادبیات کودک و نوجوان» با هدف بازخوانی آثار قدیمی ادبیات فارسی کودکان در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه 20 جلدی که  گزیده‌ای از کتاب‌های دوره قاجار برای کودکان است به روش جدید باز نشر شده است  و گروهی از نویسندگان و پژوهشگران با تصحیح مطالب و نگارش مقدمه بر کتاب‌ها این مجموعه را نشر ساخته اند. 

 

 دبیر این مجموعه سید علی کاشفی خوانساری است  و از جمله نویسندگان همکار این مجموعه می‌توان به حمید‌رضا شاه‌آبادی، اسفندیار معتمدی، مسعود کوهستانی‌نژاد، سید علی کاشفی خوانساری، محمود‌ بر‌آبادی، نرگس پدرام و... اشاره کرد.

 

آثاری که در این روز زونمایی و معرفی خواهند شد عبارتند از«احمد»، «اخلاق مظفری»، «مثنوی الاطفال»، «سلیم جواهری»، «رساله تربیت»، «تادیب‌الاطفال»، «گلزار ادبی»، «علی»، «رهنمای سعادت»، «تحصیل‌العلم»، «چرا به این جهت» و...      

 

آیین رونمایی مجموعه روز یکشنبه 16 تیرماه 1398 ساعت 30/10 الی 13 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک دو برگزار می‌شود.   

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب کرمان خطبه های نماز جمعه بیرجند تشییع شهید گمنام قوه قضائیه اهواز خراسان جنوبی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی فرماندهان مرزبانی کشور گنجینه ادبیات کودک و نوجوان انتشارات مدرسه سرای اهل قلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد