Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:24:31 GMT

بازیکنان منتخب کمپ‌های ایرانسل - لالیگا انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۳۱۱۱

بازیکنان منتخب کمپ‌های ایرانسل - لالیگا انتخاب شدند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به کمپ‌های برگزار شده قبلی که با هدف استعدادیابی بازیکنان نوجوان ۱۱ تا ۱۳ سال طی مدت تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و لالیگا برگزار شده بود، یک تیم متشکل از برترین بازیکنانی که در ادوار مختلف این کمپ شرکت کرده بودند، طی دو نوبت انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپ ویژه برای انتخاب بازیکنان مستعدی که در کمپ‌های قبلی استعدادیابی ایرانسل-لالیگا حضور داشتند، پس از برگزاری پنجمین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، کار خود را از ۲ تیرماه آغاز کرد و تا ۴ تیرماه ادامه داشت.

در این کمپ علاوه بر مربیان و داوران لالیگا، بازیکنان مطرح تیم ملی فوتبال ایران نظیر علیرضا بیرانوند، شایان مصلح و داریوش شجاعیان نیز حضور داشتند و از روند کار و فعالیت‌های بازیکنان نوجوان مطلع شدند.

بازیکنان دعوت شده به این دوره برای انتخاب ۱۶ بازیکن نهایی از تمامی استان‌های کشور بودند که از میان آنها بازیکنانی از شهرهای «سرباز» استان سیستان و بلوچستان، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز انتخاب شدند. کمپ‌های ایرانسل-لالیگا در هر دوره از سراسر کشور پذیرای بازیکنان مستعد بود و با هدف ارائه تمامی امکانات به همه بازیکنان مستعد در سراسر کشور، بازیکنانی از «پرشین لیگ» نیز در در دوره‌های اخیر آن حضور داشتند.

پیش از این، پنج دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار شده بود و ۴۲۰ نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، مدرک حضور در کمپ را دریافت کرده بودند.

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم‌نامه‌ای بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم کردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان نوجوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 4654696

منبع: مهر

کلیدواژه: لالیگا ایرانسل استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!

بازیکنان ختافه شب گذشته به مناسبت «روز مادر در اسپانیا» همراه با مادرهای‌شان وارد زمین شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان ختافه قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو، جهت تقدیر از مادران خود با آنها وارد زمین شدند. این حرکت خلاقانه به دلیل روز مادر در اسپانیا توسط باشگاه طراحی شده بود که مورد استقبال و توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت.

البته مادران بازیکنان ختافه به دلیل باخت دو بر صفر آنها، از فرزندان خود در پایان این بازی راضی نبودند. 

دیگر خبرها

  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند