Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@08:38:08 GMT

وزش باد نسبتاٌ شدید در انتظار تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۳۸۰۳

وزش باد نسبتاٌ شدید در انتظار تهرانی‌ها

مرکز اطلاع رسانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: برخی ساعات امروز وزش باد نسبتاٌ شدید پیش بینی می‌شود که احتمال خیزش گرد، خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گزارشی اعلام کرد: برخی ساعات امروز، به ویژه بعدازظهر، وزش باد نسبتآً شدید (با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی پیش بینی می‌شود که احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان کشور

همچنین با افزایش تابش نور خورشید و دمای هوا در طول روز، شرایط برای انجام واکنش های فتوشیمیایی فراهم شده، به‌طوری که در بعدازظهر دوشنبه (بین ساعات ۱۳ تا ۱۸) بر غلظت آلاینده ازن افزوده خواهد شد. از این رو، با افزایش موقتی غلظت آلاینده ها (از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن) در برخی ساعات روز جاری، انتظار می رود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار گیرد.

به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در اواخر وقت دوشنبه و تداوم این شرایط تا روز بعد، تجمع موقتی آلاینده ها طی برخی ساعات صبحگاه یازدهمین روز از تابستان ۹۸ دور از انتظار نخواهد بود. هرچند با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر افزایش میزان ابرناکی و وزش باد پیش بینی می شود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق و به تبع آن کاهش کیفیت هوا را طی برخی ساعات به همراه خواهد داشت. همچنین دما تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال تهران ذرات معلق کیفیت وزش باد شدید هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

آفتاب‌‌نیوز :

امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه