Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه از اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: ۵۲ اثر از ۲۷ عکاس به بخش مسابقه و نمایشگاه راه یافتند. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی‌اصغر احمدزاده با اشاره به اسامی عکاسانی که به مرحله نهایی جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه راه یافتند اظهار داشت: مجتبی اسماعیل زاد، مینا امین، هادی پناه زاده، مهدی پورنصر، سیامک جاوید، کیوان جعفری، محمدرضا جلیل‌زاده، آذین حقیقی، هومن حیدری، احسان دانشبد، امین رحمانی، اکبر رفاهی، مهدی سپهری، مهدی سعادت، سید امین سیاح ملی، بیژن شیخ‌علیزاده، احمد صالحی، سهیل فرجی، ملیحه قراچه‌لو، داود قهردار، احمدرضا کریمی، حمیدرضا مجیدی، مهدی محبی‌پور، امیرحسین ملازاده، یوسف ندیم‌پور، مینا نوعی، متین هاشمی افرادی هستند که موفق به شرکت در مرحله نهایی مسابقه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه بابیان اینکه یک تور سه روزه‌ی عکاسی از دریاچه ارومیه  با شرکت 14 عکاس از شهرهای تهران، نیشابور، ساری، کرمانشاه، تبریز، اصفهان و ماکو برگزار شد گفت: این عکاسان از شهرهای تهران، ارومیه، تبریز، زنجان، اراک، ماکو، عجب‌شیر، ساری، اصفهان، کرمانشاه و تاکستان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به داوری آثار ارسالی به دبیرخانه‌ی جشنواره افزود: با حضور داورانی چون جواد پورصمد، اسفندیار اصغرخانی، فرهنگ صفایی‌پور و مهرداد تبریزی، در مجموع 52 اثر از 27 عکاس به مرحله نهایی و شرکت در بخش مسابقه و نمایشگاه اولین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه راه یافتند.

ظرفیت‌های گردشگری دریاچه ارومیه بستر توسعه اقتصادی آذربایجان غربی را فرآهم می‌کندطرح انتقال آب از دریاچه وان ترکیه به دریاچه ارومیه عملیاتی می‌شودحیات دوباره دریاچه ارومیه در ویترین نگاه‌ها/ مسیر شکوفایی نگین فیروزه‌ای آذربایجان هموار می‌شود

 احمدزاده با بیان اینکه در اولین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه 135 عکاس در دو بخش مجموعه و تک عکس شرکت کرده‌اند یک هزار و 12 عکس ارسال‌شده است گفت:  43 نفر در بخش عکاسی با موبایل با 158 عکس شرکت کرده‌اند که بر اساس نظر هیئت‌داوران فقط 7 عکس شایسته‌ی حضور در مرحله نهایی و مسابقه بوده‌اند.

 رئیس نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه گفت: نمایشگاه آثار برگزیده‌ی این جشنواره روز دوشنبه دهم تیرماه ساعت 18 در محل نگارخانه ارومیه واقع در حوزه هنری افتتاح و تا 15 تیرماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 جهت بازدید علاقه‌مندان دایر بوده و مراسم اختتامیه این جشنواره و اهدای جوایز به نفرات برتر نیز روز شنبه 15 تیر ماه در آمفی‌تئاتر شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه باهدف بازشناسایی، کمک به حفاظت و همچنین معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، سلامت و کسب‌وکار دریاچه ارومیه برای اولین بار در سطح ملی در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عربستان، با پیروزی الهلال به پایان رسید. این تیم توانست در استادیوم الجوهرة شهر جده با نتیجه دو بر یک از سد الاتحاد عبور کرده و راهی مسابقه پایانی شود.

نکته عجیب درخصوص این مسابقه، هفتمین شکست متوالی الاتحاد برابر الهلال فقط در طول مسابقات فصل جاری بود. موضوعی که باعث تمسخر ببرها از سوی آبی پوشان شده و این رکورد منفی در تاریخ فوتبال عربستان بی سابقه است.

نخستین تقابل دو تیم به پیش از شروع فصل و تورنمنت باشگاه های عربی بازمیگردد. جایی که الهلال در مرحله یک چهارم نهایی، با گل های ساویچ، سالم الدوسری و مالکوم توانست در برابر تک گل رومارینیو، سه بر یک الاتحاد را شکست دهد.

شکست های دوم و سوم الاتحاد در رقابت های لیگ حرفه ای بود. الهلال در بازی رفت و در استادیوم الجوهرة جده در شرایطی که نیمه نخست را با شکست سه بر یک به رختکن رفته بود، در نهایت با نتیجه چهار بر سه برنده شد. در مسابقه برگشت نیز آبی ها سه بر یک پیروز شدند.

سپس در فاصله یک هفته، این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو شدند. الهلال در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه دو بر صفر از سد الاتحاد گذشت تا برای پنجمین بار متوالی در این فصل، از سد قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان عبور کند.

این دو تیم چندی پیش در فینال سوپرجام عربستان با هم روبرو شدند که الهلال سه بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بالاخره هفتمین پیروزی الهلال مقابل ببرها در این فصل، شب گذشته به دست آمد و آنها با وجود اینکه بیش از 70 دقیقه را 10 نفره بازی کردند، اما در نهایت دو بر یک به پیروزی رسیده و راهی فینال جام حذفی شدند.

دیگر خبرها

  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی