Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:18:34 GMT

اشتغالزایی بدون نوآوری و خطرپذیری شکل نمی گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۴۶۲۴

اشتغالزایی بدون نوآوری و خطرپذیری شکل نمی گیرد

اصغر نورالله زاد روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تجهیزات پزشکی در دامغان استان سمنان، گفت: ایجاد نوآوری و تولید کالاهای جدید، می‌تواند موجب پیشرفت روزافزون کارگاه‌های زودبازده در سراسر کشور باشد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه خطرپذیری و نوآوری، ۲ عنصر کلیدی و مهم در پیشرفت کارگاه‌های تولیدی است، ادامه داد: امروز ایران به ویژه در برخی اقلام و تجهیزات پزشکی از کالاهای وارداتی استفاده می‌کند که می‌توان با ایجاد نوآوری و تقویت کارگاه‌ها، از تولید داخلی بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نورالله زاده تصریح کرد: در بخش پزشکی، لباس بیماران سوختگی و دیابتی از خارج از کشور تامین می‌شود که امیدواریم بتوانیم با تقویت این کارگاه، به سمت تولید این محصولات در داخل کشور گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های روستایی و سرمایه گذاران این بخش، حمایت‌های لازم را دارد و همواره قدردان افراد سرمایه گذار است.
نورالله زاده گفت: امروز کشور به تولید و رشد اقتصادی نیازمند است که می‌توان در این امر با ارائه تسهیلات و حمایت‌های مادی و معنوی از فعالان اقتصادی به همراه اشتغالزایی حمایت کرد.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: استفاده از توان نیروی جوان و تحصیل کرده در کشور از اولویت‌های اصلی این صندوق است.
نورالله زاده، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، در سفری ۲ روزه برای افتتاح ۶ طرح اقتصادی و اشتغالزا در سه شهرستان به استان سمنان سفر کرده است، ۲ طرح اشتغال روستایی و عشایری شامل کارگاه تجهیزات پزشکی سینوهه و طرح اقامتگاه بوم گردی امروز با حضور وی در روستاهای دامغان بهره برداری شد.

شرکت تجهیزات پزشکی سینوهه روستای جزن دامغان در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد که در گام اول خود به تولید لباس‌های بیمارستانی پرداخته است، این واحد تولیدکننده ماهانه ۳۰ هزار دست لباس است که به ۲۵ بیمارستان کشور ارسال می‌شود و از چهار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۶ درصد استفاده و برای ۱۰ نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.

۹۸۵۶/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال توسعه روستایی صندوق کارآفرینی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیرضامهاجر امروز دربازدید از موسسات تحقیقات گاودشت بابل گفت. بر اساس کاری که محققان کشورمثل دکتر فضایلی وهمکاران درموسسه چغندرقند و نیز موسسه اصلاح بذرونهال ومجموعه کارشناسان دامپروری در وزارت جهادکشاورزی انجام دادند باید نوید دادکه بدون اینکه حتی یک متر غیر از اب باران استفاده شود دراستان‌های گیلان مازندران وگلستان می‌توان صد‌ها هزارتن نیازکشور درباره علوفه را درداخل تولید وتامین کرد.

وی تصریح کرد: چغندر علوفه‌ای بدون نیازبه هیچگونه آبیاری قابل تولید است و بعد از برداشت برنج از زمین‌های کشاورزی می‌توان چغندر غلوفه‌ای کشت کرد

مهاجر تاکید کرد:با کشت این محصول بیشتر از ۱۰۰ تن درهکتار محصول تولید می‌شود وبرای خوراک دام‌ها قابل استفاده است واین نوع چغندر  بیشتر از ۸ درصد قند داردومی تواند جایگزین جو زرت. یونجه وکنجاله سویا وخیلی از محصولاتی که مجبور به واردات آن از خارج هستیم جایگزین بشود ومی تواند بهتر از خوراک های دیگر، تغذیه دام سنگین وسبک راتامین کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان