Web Analytics Made Easy - Statcounter

میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر افسانه‌ای و راننده فعلی تیم پرما پاورتیم در مسابقات فرمول 2، در گرندپری آلمان پشت فرمان فراری F2004 که متعلق به پدرش بود خواهد نشست. مایکل شوماخر با همین ماشین موفق شده بود هفتمین و آخرین قهرمانی خود در فرمول یک را در سال 2004 کسب کند.

طرفداری - در تاریخ بیست و هفتم جولای مصادف با پنجم مرداد، یک روز پیش از برگزاری دور تعیین خط گرندپری آلمان، تماشاگران حاضر در پیست هاکنهایم شاهد یک صحنه استثنایی خواهند بود: میک شوماخر، با ماشین فراری F2004 پدرش به روی پیست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده شوماخر از پیست هاکنهایم خاطرات بسیار خوبی دارند.

به گزارش وبسایت رسمی مسابقات فرمول یک، مایکل شوماخر در مسابقات فرمول یک موفق شده بود پیست هاکنهایم را چهار بار فتح کند: اولین بار در سال 1995 با تیم بنتون و دفعات بعدی در سال‌های 2002، 2004 و 2006 همراه با تیم اسکودریا فراری. میک شوماخر شال گذشته در همین پیست موفق شده بود اولین عنوان دوران حرفه‌ای خود یعنی قهرمانی مسابقات فرمول سه را تجربه کند. 

میک شوماخر 20 ساله عضو آکادمی رانندگی فراری است و در حال حاضر برای تیم پِرما در رقابت‌های فرمول دو رانندگی می‌کند. پسر شوماخر بزرگ در رابطه با این رویداد گفت:

به نظرم رانندگی در هاکنهایم تجربه‌ای عظیم است. آخرین باری که در این پیست بودم قهرمانی F3 را جشن گرفتم و اکنون قادر خواهم بود یکی از قدرتمندترین ماشین‌های تاریخ فرمول یک را برانم. تمام عاشقان موتوراسپرت شاهد لحظه‌ای خاص و اعجاب انگیز خواهند بود.

مایکل شوماخر پشت فرمان فراری F2004 در روز تعیین خط گرندپری اسپانیا، 8 می 2004.

راس براون، یکی از مدیران فرمول یک نیز در این رابطه گفت:

تماشای میک شوماخر پشت فرمان ماشینی که خاطرات فراوانی ثبت کرده است لحظه‌ای احساسی خواهد بود. F2004 یک ماشین فوق‌العاده بود. در فصلی که شاید نقطه اوج دوران طلایی فرمول یک محسوب شود، 15 پیروزی و هردو عنوان قهرمانی مسابقات (تیمی و انفرادی ) را کسب کرد. این موفقیت نتیجه تلاش گروهی فوق‌العاده یک تیم و یک راننده کاملا مستعد یعنی مایکل شوماخر بود. مطمئنم تمام هواداران حاضر در هاکنهایم از شنیدن صدای غرش این ماشین لذت خواهند برد مخصوصا که میک در کاکپیت آن نشسته باشد. یکی از درخواست‌های متعددی که که هواداران از ما دارند، حضور مجدد ماشین‌های تاریخ‌ساز فرمول یک بر روی پیست است پس این حرکت نمادین هاکنهایم دیدنی خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟

داروین نونیز از 32 موقعیت مسلم گلزنی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. 

طرفداری | از اولدترافورد تا آنفیلد و گودیسون پارک، داروین نونیز با از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در ناکامی لیورپول نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ طی 17 روز لیورپول با یک فروپاشی بزرگ مواجه شد. آن‌ها در گودیسون پارک تسلیم شدند تا به نوعی رویای قهرمانی در لیگ برتر از بین رفته باشد. قضاوت دقیق در مورد اینکه این تیم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد، با نگاه سرد شرایط فعلی دشوارتر می‌شود. بازیکنان ترکیب لیورپول دچار افت بزرگی شدند. جانشین احتمالی یورگن کلوپ، آرنه اسلوت از فاینورد خواهد بود. سرمربی هلندی از شکوفایی استعداد بازیکنانش به عنوان کارت برنده‌اش یاد می‌کند، اما وضعیت فعلی بازیکنی مثل داروین نونیز زیر ذره‌بین مایکل ادواردز هم خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای با تصمیم یورگن کلوپ وارد باشگاه شد. استعدادیابان وقت لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می‌دادند. 

با وجود حرکت جوردن پیکفورد که در حد و اندازه‌های پیتر اشمایکل بود، داروین نونیز فرصت مهم گلزنی را با ضربه‌ای عجولانه از دست داد. این اتفاق در اولدترافورد و آنفیلد هم تکرار شده بود. در واقع، از بدو ورود به باشگاه، هواداران لیورپول شاهد موقعیت‌سوزی‌های بزرگی بوده‌اند. در کنار نونیز، محمد صلاح هم پس از مصدومیت همسترینگ دچار افت بزرگی شده است. اگر سیستم بازی اسلوت «پرسینگ با شدت بالا» باشد، چه نیازی به وینگر 32 ساله خواهد بود؟ نرخ تبدیل موقعیت‌های گل صلاح از ۵۸.۸ درصد در نیم‌فصل اول به ۴۱.۷ درصد کاهش یافته است. دست دادن او و کلوپ در یک تابستان اتفاق سختی خواهد بود، اما به نظر می رسد تغییراتی در بازی وینگر مصری باید اعمال شود. 

لحظاتی قبل دیوید اورنستین در بخش «پرسش و پاسخ» وبسایت اتلتیک، فروش داروین نونیز را گزینه‌ای غیرمحتمل خواند. مایکل ادواردز در این لحظه ترجیح می‌دهد اولویت خودش را به بازیکنانی که در 12 ماه پایانی قراردادشان هستند، اختصاص دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...