Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان اولین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تقدیر شدند. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم اختتامیه اولین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی صبح امروز دوشنبه دهم تیرماه 98 همزمان با سالروز عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

خاک سمی شبکه های اجتماعی خارجی برای بذر پاک انقلاب اسلامی قابل کشت نیست

در بخش پایگاه های اطلاع رسانی و خبری به ترتیب یدالله سیاوش از تهران با سایت معبر نور حائز رتبه اول، ناهید ورزنده از بستان آباد با سایت ردپای عشق حائز رتبه دوم و جاویدان اسماعیل پور از مازندران با سایت خط سرخ حائز رتبه سوم  و سید هانی بنیادی از تهران با سایت شهید حرم شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی امین سپهری از آذربایجان غربی با کانال راه شهدا در پیام رسان سروش، محمد ابراهیمی از تهران با کانال تفحص در پیام رسان ایتا، علی اکبر شجاعی فر از زاهدان با کانال رسانه هیئت نیوز و فاطمه کیا مهر از همدان با کانال تاشهدا در شبکه اجتماعی اینستاگرام حائز رتبه برترشدند.

در بخش نرم افزارهای کاربردی سعید عبدالهی از قم با نرم افزار چندرسانه ای جنگی که بود، جنگی که هست حائز رتبه اول، حسین پالیزدار از تهران با نرم افزار سردار هور- سرلشکر شهید علی هاشمی حائز رتبه دوم، مهران یاراحمدی از خرم آباد با نرم افزار رایانه ای خط شکن حائز رتبه سوم و عباس صالحی مزین از همدان با نرم افزار خاک خون شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش هنرها و سرگرمی های دیجیتال امیر محمدی از کرمانشاه با موشن گرافی عملیات مرصاد حائز رتبه اول،  نوید ابوالفتحی از کرج با بازیVR شهر من حائز رتبه دوم، فرشاد خسروی از خرم آباد با نقاشی دیجیتال حائز رتبه سوم و ابراهیم معصومی از ملکان با پوستر و عکس نوشت شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش آزاد زهره زمانیان از قم با مستندی از شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی رزمنده لشکر فاطمیون حائز رتبه اول، مسعود مرادی از خرم آباد با اثری درباره شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم حائز رتبه دوم،  محبوبه آقانوری از قم با اثری درباره نامه های جامانده از رزمندگان دوران دفاع مقدس حائز رتبه سوم و سید مرتضی جلالی از قم با اثری درباره مادر شهید شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در این مراسم از بازی رایانه ای عملیات انهدام 3 رونمایی شد.

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران