Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میرزایی شهردار میانه و صالح هوشیار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی قرارداد احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس را امضا کردند.

به گزارش ایلنا، پل روگذر دو سطحی میدان دفاع مقدس به طول ۲۰۰ متر خیابان های ارتش در جنوب و عین القضات میانجی در شمال بلوار شهدای زینبیه را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار میانه در جلسه امضا قرارداد مدیریت پیمان احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس که با حضور رییس شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار برگزار شد گفت: این طرح با با هدف چاره اندیشی برای حل گره ترافیکی در میدان دفاع مقدس به عنوان نقطه ثقل بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب شهر و شرق به غرب جاده ترانزیتی تهران به تبریز که از داخل شهر میانه عبور می کند احداث می شود.

 مهدی میرزایی افزود: چشم انداز توسعه شهر میانه به گونه ای است که در آینده بسیار نزدیک بخش شمالی شهر جمعیت بسیار زیادی را در خود اسکان خواهد داد و تسهیل تردد بین بخش شمالی و جنوبی شهر اولویتی است که از هم اکنون باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

 شهردار میانه گفت: مطالعات اولیه توسط مشاور طرح صورت گرفته و نقشه های اجرایی در حال نهایی شدن است و به زودی شاهد تجهیز کارگاه و شروع پروژه خواهیم بود.

 مهدی امینی رئیس شورای اسلامی شهر میانه نیز با ابراز امیدواری برای اجرای هرچه سریع تر این پل گفت: حل مشکلات ترافیکی یکی از مطالبات اصلی شهروندان میانه است و اگر امروز به فکر باز کردن گره های ترافیکی نباشیم در آینده با مشکلات به مراتب بزرگتر و لاینحل تری مواجه خواهیم شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر میانه بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با احداث پل روگذر دفاع مقدس در سریع ترین زمان ممکن نشان خواهیم داد که کارها با اراده و همکاری جمعی قابل انجام است و با همت و جدیت می توان بر مشکلات فایق آمد.

صالح هوشیار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان پس از امضای قرارداد احداث پل روگذر میدان دفاع مقدس گفت: سرعت اجرای پروژه های احداثی توسط سازمان همیاری به طور چشمگیری افزایش یافته و امیدواریم اجرای پل روگذر میدان دفاع مقدس نیز در مدت کمتر از یک سال به انجام برسد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی دفاع مقدس رئیس شورای اسلامی شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است