Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از بسیج کارگران و کارخانجات استان خراسان رضوی و پایگاه های این سازمان در کارخانجات بازدید به عمل آورد.

رعیتی فرد ابتدا با حضور در کارخانه فرش زمرد از پایگاه بسیج این کارخانه بازدید و با کارگران و مدیران آن دیدار و گفت گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور سپس در شرکت پارت سازان که در راستای تولید مجموعه های خودرو(جعبه فرمان,اکسل جلو,گاردان,فورج گرم و سرد,مجموعه جلوبندی پلوس,موتور و سایر قطعات صنعتی) فعالیت میکند حاظر و از پایگاه بسیج این شرکت بازدید کردند.

در این نوبت علاوه بر بازدید از خط تولید شرکت پارت سازان دکتر رعیتی فرد در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان که در شرکت مذکور برگزار گردید، شرکت نمودند.

در ادامه دکتر رعیتی فرد در جلسه ای که با فعالین عرصه کار و تولید در استان، تشکل ها و انجمن های کارفرمایی، مدیران برخی از واحد های صنعتی و تولیدی استان و برخی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های شهر مشهد مقدس داشتند، در راستای طرح جهاد همبستگی ملی به گفت و گو پرداختند و بر لزوم توجه به هموطنان آسیب دیده در اتفاقات اخیر تاکید کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه استان، سردار نظری و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و پیرامون مسائلی از قبیل جهاد همبستگی ملی و کمک به رفع موانع تولید و بررسی و حل مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی به بحث و گفت وگو پرداختند.

شایان ذکر است که بر این نکته تاکید کنیم که همواره یکی از رسالت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اسلامی سازی محیط کار و کمک به رفع موانع تولید می باشد.

انتهای پیام /

عکسها : 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارگران و کارخانجات کشور بازدید خراسان رضوی مشهد مقدس سردار نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان