Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه از فردا یازدهم تیر با حضور گروه های مختلف از سراسر کشور در تبریز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، پس از ارسال فراخوان این جشنواره در مجموع ١٥٥ اثر در سه بخش تولیدی، گروه نوازی و سرود از استان‌های قم، اصفهان، خراسان جنوبی، لرستان، تهران، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، بوشهر، مرکزی و آذربایجان‌شرقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، از این تعداد؛ ٢٠ اثر در بخش تولیدی، ١٦ گروه نوازی و ١٢ گروه در بخش سرود توسط هیأت انتخاب  به مرحله نهایی جهت داوری راه یافتند. مهداد کرباسی، رحیم نظری، بابک بهجت، ایوب شهبازی، محمد رنجی  و حسن جداری؛ اعضای  هیات انتخاب جشنواره بودند که کار بررسی و انتخاب آثار را انجام دادند.

قرار است اختتامیه جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی کشور؛ ١٣ تیر با معرفی برگزیدگان هر بخش در تالار یتروشیمی تبریز برگزار شود.

اسفندیار قره باغی، محمد گلریز، هادی آرزم، مهداد کرباسی، ایوب شهبازی، حسن اسکندری اعضای هیأت داوران بخش گروه نوازی و آثار تولیدی هستند، همچنین شاهرخ پناهی فرد، محمد ملکی اصل و حسین ولی پور اعضای هیأت داوران بخش سرود جشنواره خواهند بود.

گفتنی است، این جشنواره به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، به همت انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و حوزه هنری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان شهید بهشتی تشییع شهدای گمنام اوقات فراغت مناطق سیل زده زیر سایه خورشید کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل جشنواره موسیقی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس