Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت: ۱۳۲ دانش آموز ملایر در راستای طرح شهید بهنام محمدی به اردوی تفریحی کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی الوند، مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی تفریحی شهید بهنام محمدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: این دومین اردوی فرهنگی تربیتی طرح شهید بهنام محمدی است که دانش آموزان ملایری به مناطق تفریحی اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملایر اولین گروه اعزام کنده در استان است و در این  اردو ۱۳۲ دانش آموز  با ۳ اتوبوس به مناطق تفریحی همدان و کرمانشاه عزیمت می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت: بازدید از از اماکن تفریحی کرمانشاه و استان همدان  و دو یادمان دفاع مقدس شامل  باغ موزه همدان و منطقه عملیات مرصاد برنامه این اردو است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری طرح شهید بهنام محمدی بیان کرد: این طرح در جهت جذب دانش آموزان و اتصال آنها به مساجد متولی این طرح است .

الوند جامعه هدف این طرح را دانش آموزان مقطع متوسطه اول عنوان کرد و گفت: اجرای طرح بهنام محمدی از سال ۹۷ در سراسر کشور آغاز شد.  

وی افزود : این طرح به منظور ایجاد یک حلقه  اتصال بین دانش آموزان و مساجد محلات است و از هر پایگاه سه نفر سرگروه در مدارس حضور دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت:  این سرگروه ها به  واسطه ارتباط مستمر و با رفاقت و صمیمیت با دانش آموزان آنها  را به سمت مساجد هدایت می کند.

وی برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و اعتقادی را از مهمترین اهداف این طرح در مساجد عنوان کرد و گفت:  در راستای این طرح و در شهرستان ملایر ۱۵ پایگاه به ۱۵ مدرسه متصل شده است.

الوند افزود: از این تعداد  ۸ مدرسه در حوزه شهید نیاوند برادران،  ۵ مدرسه حوزه شهید صادق زاده خواهران، ۱ مدرسه در شهر سامن و یک مدرسه در شهر جوکار است که در سال آینده دو مدرسه دیگر نیز اضافه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند