Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به عبور اورانیم غنی‌سازی شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم، گفت: از آن جایی که ایران از مدت‌ها پیش در این‌باره هشدار داده بود، این مسئله جای تعجب ندارد.

وی در ادامه گفت: عبور از مرز محدوده ۳۰۰ کیلوگرمی جای تأسف دارد؛ اما نباید این مسئله را بیش از حد دراماتیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این اقدام به عنوان پیامد برخی‌ها رویدادهای پیشین نگریست. ایران با تحریم‌های بی‌سابقه و غیرقابل تصوری از سوی آمریکا روبرو شده است. نفت ایران در تحریم است. این‌ها تلاشی برای سرکوب کردن یک کشور مستقل هستند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه درپایان اظهار کرد: ما از عضوهای اروپایی و طرفین برنامه جامع اقدام مشترک می‌خواهیم که شرایط را وخیم‌تر نکنند. ما همچنین از همتایان ایرانی‌مان می‌خواهیم که مسئولیت اقدامات‌شان - خصوصاً آن‌هایی که به اجرای تعهدات این کشور مرتبط می‌باشد - را بپذیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ نخست وزیر ایرلند در این باره گفت: اتحادیه اروپا و قدرتهای غربی در خصوص موضوعات مرتبط با اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کنند.

لئو وردکار، نخست وزیر ایرلند در سخنانی به شدت از معیارهای دوگانه در غرب انتقاد کرد.

دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل هم گفت، تدوین و پیش‌نویس‌کردن قطعنامه‌های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه هر بار با سنگ‌اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی،در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک توضیح داد:جنگ غزه رفتاردوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند.

جوادی،کارشناس مسائل سیاسی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد در خصوص آزادی بیان و حقوق بشر، سیاستها و نگاه دوگانه غرب درموضوع فلسطین و اسرائیل و همچنین رعایت نکردن حفظ شأن مراکز علمی و پژوهشی و برخورد با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در غرب توضیح داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!