Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:39:15 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت سهراب مرادی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۳۲۳

آخرین وضعیت مصدومیت سهراب مرادی

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که پزشک متخصص نسبت به وضعیت شانه قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو خوشبین است که با ۲ هفته فیزیوتراپی بتواند تمرینات وزنه‌برداری را از سر بگیرد.

به گزارش مشرق، دکتر داود باقری با اعلام اینکه سهراب مرادی از هفته گذشته فیزیوتراپی را آغاز کرده است، گفت: بعد از آخرین ویزیتی که دکتر اصلانی از قهرمان وزنه‌برداری ما داشت، او از سه‌شنبه هفته گذشته فیزیوتراپی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر دکتر متخصص این بود که سهراب یک پارگی قدیمی در عضلات شانه‌اش دارد، اما پزشک خوشبین است که بعد از دو هفته فیزیوتراپی، وضعیت بهتری داشته باشد و بتواند تمرینات وزنه را از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست

وی با اشاره به اینکه سهراب مرادی بدشانسی آورد که به این شکل مصدوم شد، عنوان کرد: وزنه‌ای که باعث آسیب سهراب مرادی شد، وزنه سنگینی نبود که او را اذیت کند. فقط یکی از بندهای وزنه‌ای که بالای سرش بود زمانی که می‌خواست وزنه را بیندازد، باز نشد و همین منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه کتف شد. با این حال مرادی زرنگی کرد و خودش را از زیر وزنه بیرون کشید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال آخرین وضعیت تیم ملی سهراب مرادی مصدومیت وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان