Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردوی راهیان نور شمال غرب خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام اردوی راهیان نور شمال غرب کشور برای دانشجویان خراسان شمالی آغاز شد و تا هفته اول مردادماه ادامه دارد.

مهدی کاظم زاده، مسئول اردوی راهیان نور شمال غرب خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور شمال غرب کشور برای دانشجویان خراسان شمالی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظم زاده ادامه داد: این اردو هم برای آقایان درنظر گرفته شده است و نیز برای بانوان دانشجوی استان تا تمام دانشجویان بتوانند به این سفر اعزام شوند.

مسئول اردوی راهیان نور شمال غرب خراسان شمالی با تاکید بر محدود بودن ظرفیت اعزام خاطرنشان کرد: زمان اعزام دهم الی بیست و پنجم مرداد است که دانشجویان تا یک هفته قبل از این تاریخ برای ثبت نام فرصت دارند.

وی در پایان گفت: دانشجویان برای ثبت نام می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دانشگاه خود و یا به ناحیه بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور شمال غرب راهیان نور دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز