Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، روز گذشته، دهم تیرماه در جمع خبرنگاران، در تشریح راهبردهای دوره جدید مدیریت سازمان تصریح کرد: بر اساس حکم مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی، یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است و به لطف خدا طی ۴ دهه گذشته منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی تبیین، عرضه فکر، فرهنگ و معارف اسلامی مطابق با نیازهای روز و نوآوری در ادبیات و روش‌های تبلیغ را از رسالت مهم سازمان تبلیغات برشمرد و گفت: تبیین اسلام ناب، رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی دشمنان دین و انقلاب، جوان‌گرایی، مسجد محله‌محور و محله مسجد‌محور از راهبردهای جدید این نهاد انقلابی است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های یک‌ساله خود پرداخت و اظهار کرد: صدور مجوز ۳ موسسه و ۷ خانهٔ قرآنی؛ صدور بیش از ۴۰۰ گواهی آموزش قرآن کریم برای قرآن آموزان؛ برگزاری دوره‌های ضمن خدمت جهت کارکنان دولت و صدور گواهی برای قبول‌شدگان؛ تربیت ۷۵ نفر حافظ کل، نصف و ثلث قرآن کریم؛ برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم، برگزاری دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی با حضور اساتید کشوری و استانی و صدور ۳۷ گواهی در این زمینه ازجمله فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گرمی است.

‌بهاری همچنین به برگزاری ۱۲۰ جلسه گفتمان دینی با مشارکت بیش از ۶۷۰۰ دانش‌آموز در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و اماکن عمومی مانند مساجد اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با عنوان گفتمان دینی در موضوعات عفاف و حجاب اسلامی، جریان شناسی نحله‌های انحرافی، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت، ولایت‌فقیه و مرجعیت، مهدویت و... از جمله جلسات گفتمان دینی در سال گذشته بوده که با استقبال گروه‌های هدف مواجه شد.

وی از اجرای بیش از ۳۰۰۰ نفر روز تبلیغ در قالب اعزام ۲۰۰ روحانی اعزامی از قم، بومی و مستقر، با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران ولیعصر(عج) گرمی و در مناسبت‌های مختلف به روستاها، اماکن دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها، در سطح شهرستان گرمی خبر داد و گفت: در جهت احیاء و اشاعه معارف اسلامی، این مبلغان در ماه‌های رمضان، محرم و صفر، ایام فاطمیه، دهه فجر، ایام ارتحال حضرت امام (ره)، مناسبت‌های مذهبی و انقلاب اسلامی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و... اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بیان کرد: تکمیل و تشکیل ۲۰۰ پرونده روحانیان، مداحان اهل‌بیت (ع)، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی؛ برگزاری ۴ همایش دینی با حضور اساتید و شخصیت‌های استانی و کشوری؛ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، مدیریت پخش مراسم عزاداری ماه محرم شهرستان از سیمای مرکز اردبیل، تجلیل از مداحان و مبلغان پیشکسوت، بازدید از خانه‌های عالم و روحانیان مستقر، جذب ۶ نفر روحانی مستقر و هجرت، برگزاری مراسم اعتکاف در ۴ مسجد شهرستان، ارائه مشاوره به خانواده‌ها و زوجین جوان، پاسخگوئی به مسائل شرعی مردم، ملاقات مردمی در جهت حل مشکلات آن‌ها، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گرمی طی یک‌ساله گذشته است.

وی به بیان عملکرد فعالیت‌های عمرانی اداره تبلیغات اسلامی گرمی طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: احداث، تعمیر، تکمیل و تجهیز خانه‌های عالم روستاهای قاسم کندی، زهرا، پرچین، آقامحمد بیگلو، آزادلو، دیزج، اوماسلان، تازه کند انگوت، پرمهر، تجهیز ۱۰ مسجد، خرید سیستم صوتی برای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، از فعالیت‌های عمرانی تبلیغات اسلامی گرمی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل قرآن گرمی نوآوری ادبیات روش تبلیغ رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد