Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چهاردهمين قسمت از برنامه تلويزيوني «عصر جديد» با داستان‌ها و اجرا‌هاي مختلف روي آنتن شبکه سه سيما رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران جوان، صحنه عصر جديد اينبار صحنه به نمايش گذاشتن نقاشي و عروسک‌گرداني به سبک کاملا متفاوت و همچنين نمايش‌هايي مهيج با توپ و طناب بود که شايد کمتر کسي توانست چشم از تماشاي اين هنرنمايي‌ها بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه عروسک‌هاي غول‌پيکر؛ نخستين اجراي برنامه چهاردهم از دور دوم را به عهده گرفتند.
آن‌ها توانستند با عروسک‌هايي درشت اندام پيامي بزرگ ارائه دهند. در اين اجرا پايبندي به سنت‌هاي ارزشمند در عينِ مواجهه با غول‌هاي پيدا و پنهان جهان مدرن به نمايش گذاشته شد. داوران به خاطر نمايش مهيج گروه عروسک‌هاي غول‌پيکر راي مثبت به آن‌ها دادند.
احمدرضا فلسفي؛ دومين اجراي برنامه چهاردهم را به عهده گرفت. فلسفي با حال خوش و لذت از حضور در صحنه، حرکاتي که امضاي فري‌استايلري خلاق را در پاي خود داشت به نمايش گذاشت و توانست راي مثبت داوران را دريافت کند.
در بخشي از مسابقه عصر جديد مهمان ويژه‌اي حضور پيدا کرد. چند وقت پيش احسان عليخاني فيلمي از يک دختر خردسال که براي عصر جديد نقاشي مي‌کشيد، درصفحه اجتماعي خود منتشر کرد.
در اين قسمت عليخاني از خانواده او دعوت کرد تا در برنامه عصر جديد حضور پيدا کنند، در نتيجه در قسمت چهاردهم، مهلا مهمان بزرگ‌ترين برنامه استعداد يابي کشور شد و لحظات شادي را براي مخاطبان رقم زد.
فاطمه عبادي؛ سومين اجراي برنامه چهاردهم از دور دوم را به خوبي به نمايش گذاشت.
عبادي که در حوزه نقاشي با خاک فعاليت مي‌کند توانست با اثر خود، جادو و اکسيرِ «اميد» براي شکست سرطان در کودکان مبتلا را به تصوير بکشد.
گروه پسران ايران؛ آخرين اجراي برنامه چهاردهم از دور دوم بودند. پسران ايران به طناب‌زني معني جديدي مي‌دهند، آن‌ها با نمايشي پر شور داوران و تماشاگران را به وجد آوردند.
در فصل دوم اين برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهايت انتخاب نهايي را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بينندگان فيناليست نهايي اين برنامه را انتخاب کند.
در قسمت چهاردهم هم داوران گروه عروسک هاي غول پيکر و فاطمه عبادي را برگزيدند. حالابايد منتظر نظر نهايي مردم بمانيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

مشکل فنی «هفت» و پخش‌نشدن قسمت جدید این برنامه تلویزیونی ما را به‌یاد این نکته انداخت که مدیریت کنداکتور هم برای چینش ترکیب برنامه‌ها و سریال‌ها اهمیت دارد و هم شرایطی که جلوی پخش نامنظم و اصطلاحاً بدقولی کنداکتوری را بگیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مدیریت کنداکتور تلویزیون مقوله‌ای است که از هر جهت اهمیت دارد، روزی برای چینش ترکیب پخش سریال‌ها و برنامه‌ها این مدیریت ضرورت دارد و روزی هم برای جلوگیری از بدقولی کنداکتوری، این مدیریت لازم است، البته این بدقولی‌ها مسبوق به سابقه بوده که بارها سریال بدقولی‌های تلویزیون را برای پخش سریال و برنامه حتی حضور مجری‌ای خاص اتفاق افتاده است.

روزی سریالی به‌نام «دودکش2» که علی‌رغم پخش گسترده اخبار رسانه‌ای‌اش، روی آنتن نرفت و بحث مراحل پس‌پروداکشن را عنوان کردند، یا بارها سریال‌هایی که از شبکه سه سیما پخش می‌شد عوامل آن به پخش نامنظم قسمت‌هایشان اشاره می‌کردند که آخرین آن به سریال «بیست‌کویید» برمی‌گردد،
یا زمانی که مجموعه کلبه عموپورنگ پخش می‌شد این اعتراضات را نسبت به پخش نامنظم این مجموعه نمایشی داشتند. این بار بدقولی کنداکتوری گریبان برنامه «هفت» را گرفت و شب گذشته علی‌رغم اعلام گسترده بازگشت «هفت» به کنداکتور پخش شبکه نمایش با اعلام مشکل فنی قسمت جدید این برنامه تلویزیونی روی آنتن نرفت.

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

پیش از این یک بار دیگر هم پخش برنامه «هفت» به‌دلیل مشکلات فنی به سرانجام نرسیده بود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد همه‌چیز آماده و مهیای پخش قسمت جدید بوده است اما یک مشکل فنی باعث شده است با وجود تمام تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش پیدا نکند.

با این اوصاف، عدم پخش به‌دلیل مشکل فنی یا در مورد سریال‌ها نرسیدن به‌علت گذراندن مراحل پس‌پروداکشن و بازتدوین توجیه مناسبی برای احقاق حق مخاطب تلویزیون نیست. شاید مخاطبان قدری به عقب بروند یاد سریال «رعد و برق» مجری برنامه «هفت» بیفتند که چند سال پیش در ماه رمضان قسمت اول آن روی آنتن رفت و بقیه را به‌دلیل مشکلات تدوین و مراحل فنی سریال به زمانی دیگر موکول کردند. این سریال بالأخره با تمام نقاط ضعف خودش روی آنتن رفت اما تبدیل به مصداقی بارز برای بدقولی کنداکتور تلویزیون شد.

به‌نظر می‌رسد تلویزیون کنار مدیریت درست کنداکتوری برای چینش سریال‌ها و برنامه‌ها به رسیدن به یک کنداکتور منظم و جلوگیری از بدقولی در پخش نیاز مبرم دارد. علی‌رغم اینکه شاید این نکته را هم بتوان درنظر گرفت که مشکلات فنی باعث شده باشد یک برنامه و یا سریالی در موعد مقرر اعلام‌شده روی آنتن نرود اما توجه به زمان مخاطب از هر نکته‌ و توجیه قابل‌قبولی هم مهمتر است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برنامه «هفت» که در چند سال اخیر نتوانسته است همچون گذشتۀ خود موفق و پرمخاطب باشد جمعه هفته آینده به آنتن خواهد آمد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»