Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جلالی شامگاه دوشنبه در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورای شهر اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: باید شورای اسلامی شهر از حاشیه‌ها دوری کرده و خدمت رسانی به مردم را در صدر فعالیت‌های کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه نصب و ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر باید بازنگری شود، اظهار داشت: متأسفانه تابلوهای زیباسازی با تابلوهای راهنمای مسیرها تعارض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: در حال حاضر ۲۳۴ متر تابلوی راهنمای مسیر در قم نصب شده است که باید بر طبق آیین نامه علائم عمودی وزارت کشور طراحی و ساماندهی شوند.

وی افزود: برای نوشتن نام لاتین تابلوهای معابر قم باید دقت لازم صورت گیرد تا اشتباهی در درج این اسامی صورت نگیرد.

فعالیت مدیران شهری و شهرداری قم قابل تقدیر است

رئیس کل دادگستری استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر عملکرد خوبی از خود نشان دادند و این نوع فعالیت‌های مطلوب برای شهروندان در شهر قابل لمس است.

حجت الاسلام حمزه خلیلی با اشاره به اندیشه‌های شهید بهشتی افزود: شهید بهشتی اندیشه‌های ارجمند و پرباری داشتند که باید بیشتر مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد این اندیشه‌ها در ۲ سند مهمی نمود پیدا کرده که یکی از این سندها که خود آن را تدوین کردند و سند دوم قانون اساسی است.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار یک جریان فکری در قانون اساسی ایجاد کردند و باید این دو سند برای مدیران اجرایی و ملی بیشتر مطالعه و بررسی شود.

ورود خوب مدیران شهری در زمینه تغییرچهره قم

رئیس کل دادگستری استان قم با ذکر روایتی گفت: در روایات تأکید شده که باید مردم اموال و مسئولیت‌های خود را بر عهده افراد سالم گذاشته تا جامعه‌ای داشته باشیم خوشبختانه مدیران شهری و اجرایی استان قم عملکرد مطلوبی داشتند به ویژه شهرداری و شورای شهر در تغییرچهره شهر قم ورود خوبی داشتند و این امر را می‌توان در محیط شهر قم لمس کرد.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: تفاوت کار ما در دادگستری و فعالیت شما در زمیه شهری این است که فعالیت شما را شهروندان لمس می‌کنند ولی فعالیت ما در ایجاد عدالت و امنیت نمود پیدا خواهد کرد در زمینه فعالیت شما شهروندان حس خواهند کرد که اتفاقی در شهر افتاده است.

رونمایی از ۳۰ پلاک کوبی شهدا در شهر قم

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به عملکرد ۶ ماهه خود گفت: این سازمان برای ارتقای فرهنگی شهروندان جشنواره‌های مختلف فرهنگی ازجمله جشنواره پرچم، مادران منتظر، یادواره‌های مختلف شهدای شاخص انقلاب رگزار کرده و هم‌چنین از ۳۰ پلاک شهدا رونمایی کرده است و امسال همه دیون و بدهی‎های سازمان پرداخت و به صفر رسیده است.

ابوالقاسم مقیمی افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم به بالا بردن سطح فرهنگ شهروندی اهمیت داده و برای این امر دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک و هم‌چنین برگزاری برنامه‌هایی برای بهره گیری از مبانی دینی در زمینه‌های مختلفی مانند راتقای سلامت، فرهنگ و سبک زندگی اقدام کرده است.

به گفته وی، فرهنگ سراهای وابسته به این سازمان دوره‌های مختلف آموزشی را برای خانواده‌های قمی و گروه‌های مختلف سنی در طول سال به ویژه فصل تابستان برگزار می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برگزاری تورهای قم گردی، برگزاری مطلوب جشن‌های نیمه شعبان و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی را در گزارش ۶ ماهه خود عنوان و اظهار داشت: نصب تابلوهای تبلیغاتی، خوش آمدگویی به مسافران نوروزی و هم‌چنین جشن‌های فرهنگی و شاد اعیاد ملی و مذهبی از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری است.

کد خبر 4655771

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر قم قم شهرداری قم عبدالله جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز