Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: کنگره عظیم حج بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش‌های نظام است. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در دیدار با کارگزاران حج استان سمنان به رسالت خطیر کارگزاران حج اشاره کرد و اظهار داشت: کارگزاران حج در حقیقت سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: کارگزاران حج وظیفه‌ای سنگین بر عهده‌دارند و یکی از آن‌ها تبیین و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش‌های مقدس این انقلاب و نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه نظام و انقلاب ما همواره مورد هجمه و حمله بدخواهان و دشمنان بوده است گفت: هدف این دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف بین ملت‌های مسلمان است؛ بنابراین باید وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان حفظ شود که بهترین زمان نمایش این وحدت به جهانیان کنگره عظیم حج است.

واریز مرحله دوم هزینه سفر حج 98 از امروز /متقاضیان 10روز فرصت دارندحداکثر هزینه سفر حج تمتع 28 میلیون تومان استحجاج اردبیلی نیمه دوم مردادماه به سفر حج اعزام می‌شوند

خجسته پور با اشاره به پیامدهای سیاسی که مراسم حج به همراه دارد اظهار داشت: کارگزاران حج می‌توانند در کنار تبلیغ و تبیین فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به مخابره پیام صلح و دوستی به جهانیان نیز بپردازند.

وی با اشاره به اصالت و غنای فرهنگی این مرز و بوم گفت: باید این فرهنگ ناب و اصیل در برابر هجمه‌های دشمنان حفاظت شود.

زائران سوغات خود را از داخل کشور خریداری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سفر حج را سفری معنوی و نورانی دانست و افزود: زاﺋران ایرانی لازم است با توجه به شرایط موجود برای حمایت و رونق تولید داخلی قبل از اعزام به این سفر معنوی سوغات خود را از داخل کشور خریداری کنند.

خجسته پور یکی دیگر از وظایف کارگزاران حج را تبلیغ و ترغیب زاﺋران و حجاج به خرید سوغات از داخل کشور عنوان کرد تا رونق تولید و اقتصاد در سطحی کلان رخ دهد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است