Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بابیان اینکه همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران امسال در امامزاده قاسم بابل برگزار می‌شود گفت: این همایش صبح روز دوشنبه ۱۷تیر ماه به صورت استانی و با سخنرانی حجت السلام روحانی امام جمعه بابل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود:در این همایش از هیئت امنا، خادمان واقفان برتر استان تجلیل می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:نمایشگاه دستاورد‌های و فعالیت‌های عمرانی اوقاف در این همایش به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است سالروز ولادت حضرت معصومه (ع) تا سالروز میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نام داردکه روز تجلیل از امامزادگان هم در این دهه قرار دارد.
انتهای پیام/س   برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم