Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@09:27:51 GMT

برگزاری کنگره ملی شهدا در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۴۳۴۶

برگزاری کنگره ملی شهدا در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس، امروز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه در نشست شورای معاونان شهرداری که با حضور دبیر برگزاری کنگره ملی شهدا و مسئول فرهنگی سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد، با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و به نسل بعد منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس باید در فضای مجازی، کلیپ‌ها، فیلم‌ها، کتب و اشعار وارد شود تا از فرصت فضای مجازی برای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم.
شهردار بندرعباس با تأکید بر اینکه باید از فرصت میزبانی این کنگره برای اثبات توانایی‌های اجرایی استان و خصوصاً بندرعباس استفاده کنیم، ابراز کرد: شهرداری بندرعباس در این مسئله با نگاهی جدی، به‌دنبال همراهی و مشارکت هرچه بیشتر است.
امینی‌زاده بیان کرد: تمامی بخش‌های شهرداری شامل معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌ها موظف به همکاری در برگزاری این کنگره هستند.
این مقام مسئول در پایان گفت: شهر ما دارای سابقه تاریخی در مبارزه با ظلم و استکبار است که نشان دادن این مسئله به شهروندان و خصوصاً نسل جدید و همچنین سایر مردم کشورمان ضروری است.
یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه نیز رسول جهانداری به پیشنهاد فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان به‌عنوان مشاور شهردار در موضوع برگزاری کنگره شهدا و رابط با سپاه امام سجاد‌(ع) منصوب شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شهردار بندرعباس سپاه امام سجاد شهدا کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس