Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار یزد با بیان اینکه نگاه درآمدزایی نباید در برنامه ریزی اوقات فراغت وجود داشته باشد گفت: دستگاه‌ها اجرایی می‌توانند از ظرفیت جوانان در بخش‌هایی از فعالیتشان استفاده کنند. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید محمد رستگاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری شهرستان یزد برگزار شد با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر اوقات فراغت در شهرستان یزد اظهار داشت: یکی از مباحثی که می‌تواند در برنامه‌ریزی بهتر اوقات فراغت جوانان تاثیر‌گذار باشد، حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های استان در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان است تا در آن با دغدغه و مشکلات آنها آشنا شوند و برنامه‌ریزی موثر تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 هزار دانش‌آموز قمی در برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه شرکت می‌کنندگلستان|طرح کشوری اوقات فراغت دانش‌آموزان در آق‌قلا افتتاح شدسرپرست وزارت آموزش و پرورش: طرح کشوری اوقات فراغت ویژه 4میلیون دانش‌آموز کشور اجرا می‌شود

فرماندار یزد با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی اوقات فراغت نباید نگاه درآمدزایی وجود داشته باشد گفت: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان شهرستان یزد باید به روستاهای شهرستان و شهرهای اطراف آن نیز توجه شود.

وی به لزوم آسیب‌شناسی در خصوص عدم استفاده جوانان از امکانات پارک‌ها و شرایط ویژه پیش روی آنها اشاره و خاطرنشان کرد: ما در این جلسه باید به شکلی برنامه‌ریزی و عمل کنیم که در جلسه آینده شاهد تغییراتی در شهرستان باشیم و مصوباتمان اجرایی شده باشد.

رستگاری در ادامه با اشاره به برند پایتخت کتاب ایران که در سال 98 به یزد داده شد افزود: چیزی که در این خصوص بسیار حائز اهمیت است این است که فرصت‌ها به سرعت در حال گذر هستند و ما باید از این فرصت‌های بسیار خوبی که در اختیارمان قرار گرفته به نحو احسن استفاده کنیم.

فرماندار یزد با بیان اینکه دستگاه‌های استان می‌توانند در بخش‌هایی از فعالیت‌هایشان از ظرفیت جوانان استفاده کنند عنوان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر 45 روز برگزار می‌شود تا دغدغه جوانان را در خصوص موارد مختلف شنیده و نسبت به رفع این دغدغه‌ها عمل کند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور