Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:40:29 GMT

انتشار تیزر نهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت»

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۷۹۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، تیزر نهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» که به همت حوزه هنری استان کردستان برگزار می‌شود، منتشر شد. این جشنواره در چهار بخش بین‌الملل، سراسری، جنبی و ویژه ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه در شهر سنندج برگزار می‌شود.

بخش سراسری این رویداد شامل گروه‌نوازی، تک‌نوازی و مولودی‌خوانی می‌شود. در بخش جنبی نیز تجلیل و بزرگداشت یکی از چهره‌های فاخر موسیقی استان کردستان، اجرای گروه‌های موسیقی منتخب اقوام کشور همزمان با برگزاری جشنواره در سنندج،  برپایی نمایشگاه عکس دوره‌های قبلی با اعلام فراخوان و جمع آوری آثار و تقدیر عکاسان برتر، اعلام فراخوان تولید آثار مستند و فیلم با محوریت موسیقی عرفانی و دف نوازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی همزمان با جشنواره و تقدیر از کتاب های آموزشی دف‌نوازی با اعلام فراخوان قبلی مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش ویژه آثاری که در قالب گروه‌نوازی و مولودی‌خوانی در راستای ایجاد و تحکیم پایه های وحدت و همدلی در جامعه باشند، جدای از بخش مسابقه مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند. آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد حوزه موسیقی ۳۱ تیر ماه اعلام شده است.

مقررات و فراخوان جشنواره در سایت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir قرار گرفته است.

تیزر نهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت»؛

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گروه موسیقی کردستان دف نوازی موسیقی عرفانی مولودی خوانی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه

کامران مولایی خواننده موسیقی پاپ که طی هفته های گذشته خوانندگی موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «رستگاری» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی را به عهده داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضورش در این سریال و فعالیت های پیش رو گفت: مشغول برنامه ریزی برای برگزاری مجموعه کنسرت هایی در تهران و شهرهای مختلف کشور هستم که به زودی جزییات آن منتشر می شود. این درحالی است که قبل از حضور در فرآیند برگزاری کنسرت ها، چند تک آهنگ که در حال و هوایی عاشقانه آماده شده در دسترس مخاطبان قرار می گیرد که به نوعی دربرگیرنده فصل تازه ای از برنامه های موسیقایی من خواهد بود.

وی درباره حضورش در مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی هم توضیح داد: حضور در موسیقی تیتراژ سریال «رستگاری» اولین تجربه خوانندگی موسیقی تیتراژ یک سریال تلویزیونی بود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته باشد.

این خواننده در پایان عنوان کرد: تیتراژ این سریال با ترانه ای از مصطفی سامعی و تنظیم اشکان عزتی که دارای مضمون عاشقانه ای در وصف خدا بود در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش شد؛ البته در این سریال قطعاتی از آلبوم «اثر انگشت» به نام «هم قدم»، «یادم رفت»، «آدم دیوونه» در ژانر عاشقانه و قطعه جدید «یا رب» در ژانر مذهبی با همکاری ترانه سرایان امیر پیرنهان، فواد فرهنگ و تنظیم مهدی بابایی، باربد زارع و امید سلیمانی پخش شد که با استقبال بینندگان همراه بود.

کد خبر 6093763 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد