Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:36:02 GMT

کمبود ۳۰۹ مدرسه شهری در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۱۶۱

کمبود ۳۰۹ مدرسه شهری در خراسان شمالی

عباس سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب برای دایر شدن مدارس در نوبت صبح، جداسازی دوره ابتدایی و نیز پیش بینی آینده، ۳۰۹ مدرسه جدید باید در نقاط شهری استان ایجاد شود.

وی افزود: بیشترین کمبود مدرسه، در شهرستان بجنورد و بویژه مرکز استان است بطوریکه در این شهرستان در مجموع ۱۴۲ مدرسه جدید نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در شهر بجنورد ۱۰۲ مدرسه، شهرک گلستان ۱۵ مدرسه، محمدعلی پهلوان ۱۰ مدرسه، باقرخان هفت مدرسه، چناران شهر و حصار گرمخان هر کدام چهار مدرسه کم دارند.

سعیدی با بیان اینکه در نقاط شهری شهرستان شیروان هم باید ۴۸ مدرسه جدید به فضای آموزشی افزوده شود خاطرنشان کرد: در شهر شیروان ۳۶ مدرسه، زیارت چهار و خانلق هشت مدرسه جدید باید ساخته شود.

وی افزود: شهرهای مانه و سملقان هم برای رسیدن به وضعیت مطلوب ۱۹ باب مدرسه جدید نیاز دارد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در شهر اسفراین هم ۵۶ مدرسه، جاجرم ۱۸ مدرسه، فاروج پنج مدرسه، بام و صفی آباد ۲ مدرسه، گرمه ۱۳ مدرسه و راز و جرگلان ۶ مدرسه باید فضای آموزشی اضافه شود.

۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

۷۱۸۵/‏‬ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه خراسان شمالی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها