Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@12:48:17 GMT

فاز اول نخستین فضای اشتراکی گیلان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۷۴۳

فاز اول نخستین فضای اشتراکی گیلان افتتاح شد

باستی با اشاره به افتتاح فاز اول نخستین فضای اشتراکی گیلان گفت: در این فضای اشتراکی تعدادی از افراد با زمینه‌های کاری غیرمرتبط و در رشته های مختلف کاری با یکدیگر همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ تیر) در مراسم افتتاح فاز اول نخستین فضای اشتراکی استان گیلان در مرکز رشد واحدهای فناور رشت گفت: امروزه نوع کسب و کار از سنتی تغییر پیدا کرده و در فضای نوآورانه فرهنگ جدیدی راه اندازی شده که اشتراکی نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه این اولین فضای اشتراکی در استان گیلان است اظهار کرد: در این فضای اشتراکی تعدادی از افراد با زمینه‌های کاری غیرمرتبط و در رشته‌های مختلف کاری کنار یکدیگر همکاری دارند.

 

در ادامه مراسم «آکوشیده» با بیان اینکه فضای کار اشتراکی موقعیتی مناسب برای افرادی است که کسب و کاری با ریسک کم را آغاز کردند گفت: امیدواریم در این راه برای بخش خصوصی امکانات بالاتر و شرایط بهتری فراهم شود تا بتوانند به راحتی فعالیت خود را آغاز کنند.

 

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور رشت با بیان اینکه امکانات خاصی در اختیار افراد عضو در این فضای کار اشتراکی داده می‌شود گفت: در این مکان کدپستی مشخص، فضای کاری آرام، امکانات رفاهی ساده و حداقل امکاناتی که یک جوان برای کسب و کار خود نیاز دارد را فراهم آوردیم.


وی با بیان اینکه این کار در دنیا از سال ۲۰۰۶ راه اندازی شده اظهار کرد: با توجه به راه اندازی چنین فضاهایی در دنیا این پارک تصمیم گرفت چنین فضای را نیز برای جوانان گیلانی فراهم کند تا محصولات استراتژیکی کشور را در این فضا ترویج دهند.

 

آکوشیده خواستار حمایت از اولین مرکز فناوری اطلاعات کشور شد تا بتواند جایگاه فناوری را به معنای واقعی به مردم بشناسانند.

 

 

 

پایان پیام/597

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت خراسان جنوبي غنی سازی اوقات فراغت بیرجند اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شهرستان آران و بیدگل افتتاح فضای اشتراکی پارک علم و فناوری استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت :همزمان با گرامیداشت هفته مقام والای معلم ، نخستین بازرسی و پایش خانه‌های محیط زیست کشور با حضور رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استان گیلان آغاز شد.


حمزه عشوری گفت : خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو ، بحث و مطالبه گری است که منجر به افزایش دانش محیط زیستی مردم می شود و موجب حفاظت از محیط زیست می گردد.

وی افزود: در پایش‌های صورت گرفته که با حضور رعنا محمدی رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان و رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از خانه‌های محیط زیست شرق گیلان در شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود ، رودسر و املش انجام گرفت،فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی مدیران خانه‌های محیط زیست از ابتدای افتتاح تاکنون مورد بررسی و‌پایش قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود : در این نظارت میدانی همچنین از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و زیرساخت‌های ۵ خانه محیط زیست در استان گیلان بازدید گردید و با گروه‌های مخاطب برنامه‌ها ،گفتگو‌ و تبادل نظر صورت گرفت.

عشوری اظهار داشت : مهمترین مساله برای ایجاد خانه های محیط زیست، آموزش همگانی و شناخت حفاظت محیط زیست است تا برای انجام هر اقدامی، مردم به شناخت و آگاهی در این زمینه برسند.

وی افزود : خانه های محیط زیست کمک می کنند تا آحاد مختلف مردم در این خانه ها حضور یابند و برنامه های آموزشی را بصورت عمومی و تخصصی فرا بگیرند و  با فعالیت های زیست محیطی انجام گرفته بوسیله خادمین مردم در دولت  مطلع شوند.

لازم به ذکر است که در کشور حدود ۲۵۰۰ و در  استان گیلان ۲۲ خانه محیط زیست افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی