Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  مدیرکل فرودگاه های اصفهان در جلسه کمیته حج فرودگاه بر آمادگی فرودگاه استان برای خدمت‌رسانی موثر و بهینه در عملیات اعزام حجاج تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های اصفهان، کمیته حج فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با حضور مدیران، مسوولان عملیات حج  و جانشین آنها از تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با عملیات حج تمتع سال 98 تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، حسن امجدی با تاکید بر خدمت‌رسانی موثر و بهینه به زایران خانه خدا در عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب حداکثر ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی را برای برگزاری هرچه مطلوب تر عملیات حج سال 1398 بسیج کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان به برخی از اقدامات لازم  برای خدمات‌رسانی مناسب  به زایران بیت‌الله الحرام اشاره کرد و افزود: در این زمینه می توان به برنامه‌ریزی شیفت‌های ویژه ایام حج، افزایش دستگاه‌های کمک بازرسی برای کاهش ایستایی مسافر و تسهیل امر پذیرش، آماده‌سازی و سرویس تجهیزات فرودگاهی و سیستم‌های سرمایشی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران اشاره کرد.

وی همچنین گفت: ارسال به موقع اطلاعات و آماده‌سازی پورتال ویژه حج در سایت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و نیز آماده‌سازی محل تحویل بار و برنامه ریزی ارسال بار غیر همراه حجاج دست کم 48 ساعت قبل از پرواز و همچنین رفع مشکلات احتمالی اماکن شامل مسجد، نمازخانه ها، سالن مستقبلین، سرویس های بهداشتی ترمینال پروازهای خارجی و محاوط از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه اصفهان حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار نفر از اهالی روستاهای استان در سال گذشته از جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خدمت رایگان دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کامرانی‌فرد به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ارائه خدمت بی منت به مردم استان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی سرلوحه برنامه‌های کاری این اداره کل است در سال گذشته 218 نفر از پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در 22 روستای هدف استان اقدام به برپایی اردوی جهادی ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به مردم کردند.

وی افزود: در این اردوها خدمات مختلفی از جمله جوشکاری، تأسیسات، تعمیر لوازم خانگی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، برقکاری ساختمان، صنایع پوشاک و ده‌ها حرفه دیگر ارائه شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از خدمات جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ خراسان جنوبی خدمت رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیرجند نیز از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته خبر داد.

حسین دانش گفت: سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند برای پنج گروه مختلف از متقاضیان، آزمون‌های علمی و عملی را برگزار کرد که پس از اجرای سنجش علمی و عملی، از این تعداد بیش از دوهزار و 500 نفر موفق به أخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول