Web Analytics Made Easy - Statcounter

چه اهل سفر باشید و چه در پی ساخت تاریخچه سفر، تورهای اروپایی بخش جدانشدنی سفرهای شما هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، از آنجا که ویزای شینگن از معتبرترین ویزاها می‌باشد در ساخت تاریخچه‌ی سفری قوی بسیار مؤثر است. این سابقه‌ی سفر جایی کاربرد دارد که قصد اخذ ویزای کشورهای سخت‌گیری مثل کانادا را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سادگی می‌توان گفت یا به کشورهای اروپا سفر کردید یا سفر کردن به اروپا را در نظر دارید! خبری خوب برای علاقمندان به تورهای اروپا اینکه برای اولین بار امکان سفر به اروپا به شکل اقساطی با راحت‌ترین شرایط ممکن فراهم شده است. برای اطلاع دقیق از جزئیات و قیمت‌ها به صفحه تورهای اروپا مراجعه کنید.

هیچکس تور فرانسه و تور ایتالیا را کلیشه‌ای و تکراری نمی‌خواهد!

معمولاً زمانی که افراد به سفر می‌روند همگی از امکانی مشخص دیدن می‌کنند، برای صرف غذا به چند رستوران خاص می‌روند و چند هتل خاص را برای اقامت انتخاب می‌کنند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که زمانی که به سفر می‌رویم و وقت و هزینه‌ی خود را صرف می‌کنیم، چرا تجربه‌ی سفری فرد دیگری را دنبال کنیم؟ چرا از مکان‌های پربازدید که در اثر رفت و آمد زیاد حس بکر دست نخوردگی را ندارند بازدید کنیم؟ چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد. در ادامه به شما کمک می‌کنیم در پرطرفدارترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا با دیدی متفاوت از لحظه لحظه‌ی سفر خود لذت برده و تجاربی خاص خود کسب کنید که در طول عمرتان دیگر تکرار نشوند.

مقایسه قیمت تور ایتالیا با قیمت تور فرانسه:

قیمت تور ایتالیا و فرانسه به عواملی مثل هزینه‌ی ویزا، پرواز و هتل بستگی دارد، در زیر شاهد این تفاوت این هزینه‌ها هستیم.

اصلاً چرا تور فرانسه؟!

وقتی صحبت از هنر، ادبیات، مد و غذاهای وسوسه‌انگیز می‌شود، در ذهن همه‌ی ما یک کشور جلوه‌گر می‌شود: فرانسه! خانه‌ی برج ایفل، موزه لوور و کلیسای نوتردام! یا شاید شما را به یاد تور فرانسه که معتبرترین رقابت دوچرخه‌سواری جاده است، بیاندازد. کشوری با فرهنگی غنی، که در طی قرن‌ها دستخوش وقایع تاریخی بسیار بوده است. حال در ادامه، به اماکن و غذاهایی که نباید در سفر به فرانسه از دست داد می‌پردازیم.

تور فرانسه، فقط پاریس نیست!!!

پاریس به یاد ماندنیست، اما چیزهای بسیار زیاد خارج از پاریس برای دیدن وجود دارد. حال که اکثر گردشگران به پاریس، نیس، لئون، مارسی، استراسبورگ و … می‌روند برای دوری از تجربه‌ی سفری تکراری و مشابه، با ما همراه باشید.

نورمندی و فضای روستایی!

جزیره‌ی مون سن میشل، استان برتاین، موزه‌ی بقایای جنگ جهانی، شهر کلیسایی بایه و نقش نمای مشهور بایه، دشت سرسبز رود سِن، بندر شگفت‌انگیز اونفلور و بسیاری مکان‌های دیدنی دیگر همه در دسترس و انتظار شما هستند.

بوردو، فرانسه کوچک!

بوردو پایتخت نوشیدنی جهان، موزه هنری فوق‌العاده، منظره‌ها، چشم‌اندازه‌های بی‌نظیر گاثیک، رود زیبای گارون و شگفتی‌های اطرافش همه از جذابیت‌های بوردوست. غذا و شکلات خارق‌العاده است و بوردو از مناسب‌ترین شهرها برای سفر است.

جو را، دست نخورده از قرون وسطا!

جو را از دست نخورده‌ترین اماکن فرانسه است که به دلیل کم بودن گردشگر، طبیعت زیبای آن کمتر آسیب دیده است. برکه‌های زیبا، آبشارهای بلند و پارک‌های حفاظت شده، چشم‌اندازهای بکر و موزه‌های متعدد در این استان یافت می‌شود.

سایر اماکن لایق اشاره تور فرانسه

- لئون

- نیس

- مارسی

- استراسبورگ

- مون‌پولیه

- نانت و...

تور فرانسه، سرو غذا با آداب و طبع فرانسوی!

پیش از هر چیز باید بدانید در تور فرانسه افراد در سرو غذا و تحویل میز هیچ عجله‌ای نمی‌کنند، کیفیت غذا در بالاترین سطح قرار دارد و بخش عظیمی از سفر به فرانسه لذت بردن از غذاهاست....

در تور فرانسه غذای خیابانی را هرگز از دست ندهید!

نان حلزونی کشمشی یا نان شکلاتی فرانسوی را برای صبحانه، ساندویچ باگت گوشت یا فلافل برای نهار به همراه دسر جلاتو، اسنک پنیر سخاری برای عصرانه و سرو شام در رستورانی لوکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. حال که در مورد فرانسه صحبت کردیم، نوبت به ایتالیا می‌رسد!

میان هزاران گزینه، چرا تور ایتالیا؟!

تفاوت‌های فرهنگی بسیار، غذای بی‌نظیر، شیرینی و کیک، هنر و معماری، مناظر طبیعی، تاریخ غنی، قیمت‌های مناسب، جشنواره‌ها، سلیقه و استایل ایتالیایی در پوشاک، لوازم تزئینی، جواهرات و وسایل منزل و … همه از مواردی هستند که به ذهن خطور می‌کند! اما چیزهای خیلی بیشتری وجود دارد که در ادامه برایتان خواهیم داد.

ونیز، شهر شناور در دل آب!

ونیز از زیباترین شهرهای جهان، متشکل از کانال‌ها، پل‌ها و جزایری متعدد است. رفت و آمد با قایق انجام می‌شود.

در تور ایتالیا از مانارولا، رنگین‌ترین شهر فشرده‌ی جهان دیدن کنید!

مانارولا، بخشی از شهر سنک تیر از زیباترین و جالب‌ترین اماکن برای گردشگریست. این روستا از دوست داشتنی‌ترین مکان‌های ایتالیاست و بازدید از آن به شما توصیه می‌شود.

تجدید خاطرات فیلم گلادیاتور، در تپه‌های پیچ در پیچ وال دورچا!

این شهر متشکل از چند روستای کوچک و دور افتاده است. سازمان یونسکو این روستا را به عنوان میراث فرهنگی معرفی کرده است. جالب است بدانید "ریدلی اسکات" از گندم زارهای وال دورچا برای فیلم گلادیاتور استفاده کرده است. اگر طرفدار عکاسی یا نقاشی هستید، تم رنسانس این منطقه از مناسب‌ترین موارد برای الهام گرفتن می‌باشد.

بهترین چشم‌اندازهای تور ایتالیا، پوزیتانو!

این شهر هم فضایی روستایی دارد، خانه‌های بلند قامت و رنگارنگ! زیبایی این شهر در حدیست که گردشگران آن را تماشایی‌ترین شهر ایتالیا می‌نامند. علاقمندان به عکاسی برای گرفتن عکس‌های ماندگار از سراسر جهان به پوزیتانو می‌آیند.

و بالاخره! خوشمزه‌های تور ایتالیا!

- پیتزا، بوتارگا (خاویار)

- استیک فیورنتینا

- کاربونارا (پاستا)

- ریبولیتا (سوپ)

- پولنتا (سوپ ذرت)

- اوسوبوکو (خوراک ران گوساله)

- ریزوتو (غذایی با پایه‌ی برنج ایتالیایی)

- ترافل (شیرینی)

- نان فوکاچا

- اسنک ساپلی

- آرانچینو (برنج سرخ شده و سس گوشت)

- جلاتو و تیرامیسوو (کیک) را در تور ایتالیا فراموش نکنید.

انتخاب آژانس هواپیمایی و مشاوره خوب، مهم‌ترین اصل سفر به اروپا

در پایان برای سفر به اروپا به مشاوری کاردان نیاز دارید. آژانس هواپیمایی نهال‌گشت و زیر مجموعه‌ی آن ویزالند، تا حدود زیادی تمامی مشکلات ویزا و تورهای اروپایی، شامل تورهای فرانسه و ایتالیا را حل کرده‌اند. برای مشاوره می‌توانید به سایت نهال‌گشت به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور اروپا تور ایتالیا تور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «شی جین‌پینگ» رهبر چین گفت که پکن به همراه فرانسه و دیگر شرکایش قصد دارد به دنبال راهی برای حل‌وفصل درگیری در اوکراین باشد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد، شی که یکشنبه به فرانسه رسید و قرار است تا چهارشنبه آنجا بماند، در یادداشتی که در روزنامه فیگارو منتشر شده، گفت: ما امیدواریم که صلح و ثبات به زودی به اروپا بازدگردد و قصد داریم با فرانسه و کل جامعه بین‌المللی همکاری کنیم تا راهی برای حل‌وفصل این بحران بیابیم.

رهبر چین همچنین خاطرنشان کرد که او بارها خواستار پیروی از اهداف و اصول منشور سازمان ملل، احترام به استقلال و تمامیت ارضی تمامی کشورها و در نظر داشتن منافع امنیتی مشروع تمامی شرکا شده است و به غیرقابل‌قبول بودن استفاده از تسلیحات هسته‌ای اشاره کرده است.

شی از ۵ تا ۱۰ مه (۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت) به دعوت رهبران فرانسه، صربستان و لهستان به این کشورها سفر کرده است. اولین سفر او به اروپا در نزدیک به پنج سال گذشته در شرایطی انجام شده است که اتحادیه اروپا در حال افزایش فشارها بر پکن به دلیل حمایت‌های آن از روسیه و همکاری با آن است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903373

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد