Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «مهدی ولایی بر حق» طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز منصوب شد. متن این حکم به این شرح است:

برادر ارجمند و انقلابی، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مهدی ولایی برحق

مردم مؤمن و انقلابی استان زیبا و سرسبز البرز، با مشارکت مؤثرشان در دفاع از کیان انقلاب، عزت، آبرو و سربلندی کشور با تقدیم شهدای قهرمان و بزرگ در طول نهضت و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس هشت ساله و نهایتاً دفاع قهرمانانه از حرم های مقدس اهل بیت (علیهم السلام)، نقش پر اهمیت خویش را ایفا نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایشان به‌عنوان اهالی ایران کوچک، که در عین حال تنوع قومی و فرهنگی ایران اسلامی بزرگ را دارا است، بی تردید در راه روشن نگاه داشتن چراغ فرهنگ انقلاب اسلامی و تبلیغ دینی نیز به نقش آفرینی فعال و مؤثر خود ادامه خواهند داد.

اکنون در فصل با نشاط و تحول‌خواهانه‌ی جدید حرکت سازمان تبلیغات اسلامی و هم‌قدم با گام دوم انقلاب به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی - آن‌چنان‌که امام انقلاب آن را تشریح فرمود - همچنین با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و بالتّبع استان انقلابی البرز، جنابعالی را به واسطه سابقه ارزشمند فرهنگی و انقلابی تان، به‌عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز» منصوب می‌کنم.

تعامل هم افزا با نهاد های انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهم‌ترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده بشمار می‌آید.

در اینجا بر خود فرض می‌دانم تا از زحمات مستمر جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای مسعودی که سالیانی برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کرده‌اند، قدردانی کرده و از درگاه خداوند منان برای ایشان و شما توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنافداه) را طلب کنم.

گفتنی است، طلبه سطح ۴حوزه، ۱۳ سال مدیریت، تدریس، تألیف و تبلیغ در حوزه علمیه، ۱۳ سال شرکت در درس خارج فقه و اصول، دبیر ستاد مردمی پیاده‌روی حرم رضوی علیه السلام، مشاور حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مسئول خبرگزاری خیرین، مسئول مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام و مسئولیت مدارس مسجد محور از سوابق علمی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق محسوب می‌شوند.

کد خبر 4656058

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود