Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدم با اشاره به اهمیت اعلام برنامه های دستگاه های اجرایی استان به مناسبت دهه کرامت گفت: ظرفیت مردمی برپایی جشن های مناسبتی و مذهبی باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» با حضور در نشت ستاد هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت که امروز (سه شنبه ۱۱ تیر) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، گفت: دستگاه های اجرایی و نهادها که در مجموعه ۳۲ ارگان می شوند ویژه برنامه های خود را به ستاد دهه کرامت استان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان این مطلب که برپایی جشن های مناسبتی و مذهبی با رویکرد مردمی است، توضیح داد: ظرفیت مردمی جشن های مناسبتی و مذهبی باید حفظ شود. 

 

مقدم با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت مطرح کرد: ظرفیت مردمی جشن های دهه کرامت به عنوان یکی از اساسی ترین شاخص های بزرگداشت این ایام است. 

 

وی با تاکید بر نقش جایگاه مردم بیان کرد: هرگاه از مردم کارها گرفته شد و دولت نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کرد، آن ظرفیت و اثرگذاری اصلی و شاخص خود را از دست داد.

 

دبیر ستاد دهه کرامت استان البرز، خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت ها و شاخص های فرهنگی هنری با حضور کارشناسان اهل فن و هم افزایی و همفکری هرچه بیشتر محقق می شود و انتظار می رود شاهد پویایی برنامه های این دوره جشن دهه کرامت در سطح استان البرز باشیم. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل جشن های دهه کرامت خراسان جنوبي ناصر مقدم برنامه های دهه کرامت اعضای ستاد دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود