Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع از برگزاری کارگاه آموزشی فرزندپروری برای مادران در کانون «الغدیر» روستای «فاروق» شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری اورژانس اجتماعی شهرستان برگزار شد.

«مریم زارع»، به گزارش خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در راستای اجرای برنامه های ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر کانون فرهنگی و هنری «الغدیر» با همکاری اورژانس اجتماعی شهرستان مرودشت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری  ویژه مادران در مجتمع بهزیستی روستای فاروق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الغدیر» مسجد «حضرت علی (ع)» روستای «فاروق» شهرستان مرودشت با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، افزود: این کارگاه آموزشی با هدف توانمندی مادران در امر تربیت جنسی، مدیریت اضطراب، آسیب شناسی کودکان و نوجوانان سه تا 12 سال برپا شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه تدریس این کارگاه آموزشی بر عهده دکتر نجمه اکرمی، روانشناس، مسئول و کارشناس اورژانس اجتماعی مرودشت بود، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت ها، آسیب ها و خودآگاهی مادران از برنامه های کانون در راستای تقویت و افزایش سطح علمی مادران اعضای کانون است که با همکاری اورژانس اجتماعی شهرستان و پایگاه CBR توانبخشی دنبال می شود.

 

این مددکار اجتماعی یادآور شد: کانون «الغدیر» در نظر دارد در راستای برنامه های ویژه بانوان و مادران با همکاری اورژانس اجتماعی مرودشت و پیرو کارگاه های پیشین در امر آسیب شناسی، دوره های مهارت هاي زندگی را نیز در مسجد برگزار کند.

 

این فعال فرهنگی روستای فاروق مرودشت برای برگزاری کارگاه آموزشی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستا های همجوار اعلام آمادگی کرد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي شهید بهشتی مهارت های فرزندپروری فاروق فارس مهارت فرزندپروری فرزندپروری کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار