Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@16:44:00 GMT

پلمب ۲ مدرسه دولتی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۸۱۰۴

پلمب ۲ مدرسه دولتی در تهران

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مسعود ثقفی، پیرو خبری که روز گذشته مبنی بر احتمال پلمب ۱۱ مدرسه قلع و قمعی دارای مالک حقوقی در تهران (بنیاد شهید) و سرگردانی ۸۰۰۰ دانش آموز در پی این اقدام اعلام کرده بود، توضیحات جدیدی ارائه و اظهار کرد: متاسفانه دیروز دو مدرسه ابتدایی دخترانه "زیوری" در منطقه ۲ و مدرسه پسرانه "شهدای هسته‌ای" در منطقه ۳ پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه ما در حال تلاشیم تا مشکلات مربوط هرچه سریعتر حل شوند، حتی ظاهرا نهادهای بالاتر برای حل معضل ورود کرده‌اند و امیدواریم مشکل این دو مدرسه نیز حل شود.

ثقفی در پاسخ به پرسش برخی اولیای دانش آموزان این دو مدرسه مبنی بر اینکه "تکلیف فرزندانشان چه می‌شود و آیا باید برای ثبت نام در مدرسه دیگری اقدام کنند؟" گفت: اولیاء فعلا دست نگه دارند و صبور باشند، امیدواریم که مسئله هرچه زودتر حل شود.

به گزارش ایسنا، ثقفی روز گذشته به ایسنا گفته بود که بالغ بر ۴ هزار مدرسه در تهران داریم که از این تعداد در حال حاضر ۴۷ مدرسه دارای مالک حقیقی و ۲۳ مدرسه دارای مالک حقوقی و در معرض قلع و قمع قرار دارند.

وی عنوان کرده بود: متأسفانه افزایش نرخ اجاره و فروش املاک موجب شده که فشار برخی مالکان حقیقی به آموزش و پرورش بیش از گذشته شود، اما در این میان متأسفانه شاهدیم که حتی مالکان حقوقی نیز به دنبال تغییر کاربری آموزشی هستند تا ارزش ملک آنها چند برابر شود. به دلیل فشارها چاره‌ای نداریم جز اینکه ۱۱ مدرسه شاهد را در تهران منحل کنیم. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد