Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام روز سه شنبه اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: در پیاده‌سازی استراتژی‌های جدید بازاریابی و اقدامات مؤثری که سازمان برای نفوذ در بازارهای بزرگ و نوظهور گردشگری جهان اتخاذ کرده است؛ تمرکز بر بازار بزرگ چین و گرفتن سهمی بیشتر و متناسب با ظرفیت‌های گردشگری کشور از این بازار شایان توجه و رو به رشد، جایگاه ویژه و ممتازی داشته و لغو روادید به دستور رئیس‌جمهوری برای ورود بیشتر و آسان‌تر گردشگران چینی به کشورمان نیز بر این اساس صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا اداره کل آموزش و مطالعات گردشگری معاونت گردشگری، برنامه‌ریزی و تدوین دقیق دوره‌های آموزشی مناسب و مفید برای فعالان بازار گردشگری چین شامل عوامل دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای اقامتی، پذیرایی، راهنمایان تور، تور اپراتورها و غیره را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری خاطرنشان کرد: طی انجام دوره‌های آموزشی ۴۶ ساعته، فراگیران، آموزش‌ها و مهارت‌های نظری و عملی گوناگونی را در ۹ سرفصل خواهند آموخت. آشنایی با روحیات و خلقیات گردشگران چینی، الگوهای مسافرت گردشگران چینی، نرخ‌دهی و نحوه تعامل مالی با شرکت‌های تور فرست چینی، اشتراکات و ارتباطات تمدنی و روابط چین و ایران در طول تاریخ، رویدادها و نمایشگاه‌های مهم گردشگری چین و نحوه شرکت در آنها و نحوه تعامل با آژانس‌داران راهنمایان چینی برخی از سرفصل‌های این بسته آموزشی تخصصی هستند.

به گفته زاهد شفیعی، بازآموزی مهارت‌ها، آموزش‌ها و توانمندسازی همه عوامل و فعالان بازارهای گردشگری سنتی و نوظهور در دستور کار دفتر آموزش و مطالعات گردشگری سازمان قرار دارد.

بر اساس مصوبه هیأت دولت، گردشگران چینی برای ورود به ایران نیازی به اخذ روادید ندارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر