Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، عصر امروز سردار ابوحمزه فرمانده محترم سپاه ثارالله استان کرمان در جمع پرشور بسیجیان و نخبگان فرهنگی شهرستان شهرستان کهنوج،  اظهار داشت: الان بیش از یک سال است که آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و اروپایی‌ها هم به بهانه های مختلف مدام از جمهوری اسلامی ایران وقت می‌گیرند و وقت کشی می‌کنند و متاسفانه با این کار اهداف خودشون رو جلو می بردند، البته بحث هسته‌ای و برجام یکطرف قضیه بود در واقع آنها بدنبال موضوعات دیگری هم بودند، اما ضرب الاجل ۶۰ روزه ایران به اروپایی ها آنها را به عکس العمل واداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه باید در سطوح مختلف جامعه روشنگری شود و همه مردم در خصوص برجام و رفتار اروپایی‌ها و آمریکایی ها اطلاعات کافی داشته باشند، افزود: علت آن این است که برخی افراد و گروه‌ها که در برابر آمریکا و اروپا منفعل هستند زمانی بحث رابطه و مذاکره با آمریکا و اروپا را مطرح می‌کردند، اما الان که دست آمریکایی‌ها رو شده است، بحث اروپا را مطرح می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آمریکا و اروپا یک سکه دو رو هستند و هیچ فرقی بین آن‌ها وجود ندارد، اما متاسفانه برخی از مسئولین در کشور ما متوجه این موضوع نیستند.
ابوحمزه عنوان کرد: در این چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد یک صحنه و موضوعی را پیدا نمی‌کنید که آمریکایی‌ها جایی وارد شده باشند و اروپایی‌ها در مقابل آن‌ها ایستاده باشند در تمام صحنه‌های ۴۰ سال گذشته انقلاب و در همه حرکت‌های آمریکا در داخل، از دوران پیروزی انقلاب گرفته تا جریانات گروه‌های چپ و راست و فتنه‌های ۷۸ ، ۸۸ و ۹۶ اروپایی‌ها کنار آمریکا بودند.
وی با بیان اینکه هیچ تنقاض و تضادی در رفتار اروپا و آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی وجود ندارد، مطرح کرد: در همه حرکت‌هایی که آمریکایی‌ها در سازمان ملل و حقوق بشر انجام می‌دهند اروپایی‌ها در کنار آمریکایی‌ها هستند و این‌ها نکاتی است که اظهر الشمس است و متاسفانه برخی ها به آن توجه نمی‌کنند.

سردار ابوحمزه در بخش دیگری از صحبت های خود به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با شبهه پراکنی در خصوص نظام اسلامی و انقلاب اسلامی در پی پیاده کردن اهداف خود می باشد و در این باره چندین هدف را پیگیری می کنند که اولین هدف آنها برهم زدن اقتصاد ایران و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دومین هدفی که دشمن با شبهه پراکنی دنبال می کند، القای عدم کارآمدی نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون است. 
فرمانده سپاه ثارالله گفت: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را نباید به حساب انقلاب و نظام اسلامی بگذاریم، چراکه این مشکلات از سوء مدیریت و ضعف مسئولین ماست که این با کار و تلاش و مدیریت جهادی قابل حل است.
ابوحمزه  با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز جامعه اظهارداشت: تورم و گرانی، عدم اشتغال عدم نظارت بر صادرات و واردات، چه علتی می تواند داشته باشد؟ اگه نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم، پس چطور توان غنی سازی ۲۰ درصد و یا ساخت موشک دوربرد را داریم؟ پس مشکل اساسی ما بودجه نیست بلکه مدیریت ضعیف است.
وی مدیریت جهادی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود:رهبر معظم انقلاب شاخص‌های مدیرت جهادی را چند عامل می‌دانند از جمله: کار و تلاش، جهاد علمی، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت؛ که امروز اینها باید سرلوحه کار مسئولین قرار بگیرد و مسئولین خودشان را نوکر مردم بداند.

سردار ابوحمزه در پایان سخنان خود با اشاره  به مسئله انتخابات پیش رو و تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، به وظایف سپاه و بسیج و یاران انقلاب اشاره کرد و گفت: : وظیفه سپاه، بسیج و یاران انقلاب بصیرت افزایی و روشنگری برای مردم در زمینه معیارها و ملاک های انتخاب فرد اصلح است و به هیچ وجه اینها حق ورود به مصداق و اظهار نظر در مورد اشخاص را ندارند‌، اما بازنشستگان ما مثل بقیه که وقتشان متعلق به خودشان است هم می توانند در انتخابات کاندید بشوند و هم می توانند وارد مصداق شوند و در جهت تبیین مصداق ها و ملاک ها کمک کنند.
فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد : اما سپاه و بسیج و یاران انقلاب وظیفه ای جزء تبیین و روشنگری شاخص ها و معیارهای انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن کاندیداها را ندارد و باید در جهت روشنگری و معرفی ملاک و معیارهای ارزشی ورود پیدا کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند