Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@20:10:05 GMT

منافی: کار کالدرون در پرسپولیس سخت است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۵۲۲

جواد منافیدرخصوص حضور کالدرون برای هدایت تیم پرسپولیس گفت: حالا که همه چیز تمام شده باید از کالدرون حمایت کاملی انجام داد و من از همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس می‌خواهم که از پرسپولیس و سرمربی جدیدش حمایت کنند.

اخبار ورزشی_ نباید برانکو می‌رفت اما که حالا رفته باید مثل زمانی که از او حمایت می‌شد از کالدرون هم حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مربی آ‌رژانتینی مطمئنا شناخت کافی از پرسپولیس ندارد اما می‌داند که کار کردن در ایران با کار کردن در فوتبال قطر و عربستان تفاوت دارد. در ایران هواداران متعصب هستند و کار اینجا سخت است. البته در این بین کریم باقری نقش موثری دارد چرا که او به عنوان کسی که سال‌ها در پرسپولیس بوده می‌تواند اطلاعات خوبی به سرمربی جدید بدهد و از طرفی مورد احترام بازیکنان و هواداران است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون هم می‌تواند مثل برانکو روی پرسپولیس اثرگذار باشد، افزود: به هر حال هر مربی خواسته خودش را دارد و باید به کالدرون زمان داد تا بتواند تفکراتش را در پرسپولیس جا بیندازد. موضوع مهم این است که شاکله تیم پرسپولیس حفظ شده و بازیکنان چند سالی است که کنار هم بازی می‌کنند و این مساله می‌تواند به سرمربی جدید کمک زیادی کند. به نظر من در این شرایط کالدرون خیلی کار سختی ندارد و او می‌تواند با استفاده از بازیکنانی که در این مدت کنار هم بازی کردند عملکرد خوبی داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس در این میان با تجربه هم شده‌اند. هرچند که الان زود است بخواهیم درباره آینده تصمیم بگیریم و حدس بزنیم که چه شرایطی برای کالدرون در این تیم رقم خواهد خورد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چقدر باید به کالدرون زمان داد تا بتواند در پرسپولیس خودش را جا بیندازد، اظهار داشت: کالدرون مربی با تجربه‌ای است و قطعا می‌تواند خیلی زود خودش را با شرایط پرسپولیس و فوتبال ایران مطابقت دهد. همانطور که گفتم او باید از کریم باقری کمک زیادی بگیرد. فوتبال آرژانتینی‌ها مبتنی بر فوتبال تکنیکی است و خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس هم از این نظر شرایط خوبی دارند. کالدرون باید فیلم بازی‌های پرسپولیس را ببیند تا در جریان وضعیت فوتبال ایران قرار بگیرد. 

منافی درمورد اینکه خیلی‌ها معتقد هستند جانشین برانکو کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت، گفت: بله کار سخت است اما حتما کالدرون تحقیق کرده و می‌داند که شرایط فوتبال ایران چطور است. او حتما در خودش دیده که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به خوبی می‌داند که به کجا آمده تا کار کند. هواداران نباید احساسی تصمیم بگیرند و به این مربی آرژانتینی باید زمان داد و از او حمایت کرد تا همه چیز بر طبق میل هواداران شود. کالدروندر پرسپولیس کار سختی دارد و باید ببینیم که او چه شرایطی در پرسپولیس خلق می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیشکسوتان پرسپولیس فوتبال عربستان ایران کریم باقری بازی باشگاه پرسپولیس فوتبال ایران پرسپولیس پیشکسوتان عربستان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: 
در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۸۶ و ۱۱۳ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان بعنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده ۸۹ مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند و همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو‌های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد ۸۵ و ۱۱۷ مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل پور، محسن کاظمی، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.
رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.
ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رییس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)