Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز سه شنبه در آئین معارفه دادستان مرکز استان یزد گفت: در سایه برنامه ریزی مدون و هماهنگی بین تمام نیرو‌ها و دستگاه‌ها می‌توان بر مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی غلبه کرد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه و دادستان‌ها در کل کشور آمادگی خود را همانند گذشته برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی و کارگری اعلام می‌دارند و باید همه تلاش‌ها معطوف به خدمت به مردم و حل مسائل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول قضائی اظهار کرد: همه مسئولان باید در شرایط کنونی اختلاف سلیقه‌ها و نظر‌ها را کنار بگذارند و تمام توان خود را با همکاری هم برای رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد و مفید قرار دهند.

منتظری به موضوع فساد در ابعاد مختلف در کشور اشاره کرد و بیان داشت: برای نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه فساد حتی مقدار ناچیز آن هم پذیرفته نیست و شرم آور است باید همه در کنار هم برای پیشگیری و مبارزه با آن وارد صحنه فعالیت شویم.

وی گفت: کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند و می‌خواهند در موقعیتی در بخش حاکمیت قرار گیرند باید همواره از فساد دور شوند و حتی لگد بر حلقوم فساد بگذارند که این مسأله‌ای مهم و حیاتی است.

دادستان کل کشور به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و آن را در سایه هوشیاری و همکاری بخش‌های مختلف مثال زدنی دانست و گفت: برای موفقیت در همه ابعاد به امنیت نیاز است و برای تداوم و ارتقای آن باید همه بکوشند.

منتظری تصریح کرد: تمام دادستان‌ها باید برای ارتقای امنیت و کمک به مسئولان برای توسعه و خدمت به تولید و صنعت با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی، تصویب حقوق عامه را برای دفاع و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ضروری ذکر کرد و یادآور شد: از وظایف دادستانی است که طبق قانون اساسی در کنار سایر مجموعه‌های دولتی برای دفاع از حقوق مردم فعالیت کنند.

دادستان کل کشور به موضوع «ابزار پشتیبان مبادلات تجاری» (اینستکس) اشاره کرد و بر هوشیاری مسئولان در برابر توطئه‌های اقتصادی و تجاری دشمنان هشدار داد.

منتظری یادآور شد: مسئولان باید مواظب باشند تا در دام برنامه‌های تجاری و مالی استکبار که هدفش ضربه زدن به نظام است گرفتار نشوند.

وی در این آئین که با حضور مسئولان در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با قدردانی از علی اکبر شمس، محمدرضا حداد زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد معرفی شد.

از حداد زاده به عنوان یکی از دادستان‌های جوان استان یزد یاد می‌شود.

انتهای پیام/پ

معرفی دادستان‌های جوان استان یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان کل کشور دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی