Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال با منابع مالی محدود می خواهد گزینه های مدنظر را در بازار نقل و انتقالات جذب کند.

طرفداری - آرسنال به دنبال جذب ویلفرد زاها از کریستال پالاس است. اما پیشنهاد 40میلیون پوندی آنها تفاوت فاحشی با توقعات پالاس دارد. کریستال پالاس حتی پیشنهاد آرسنال را بررسی هم نخواهد کرد. آنها می گویند زاها 80میلیون پوند قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیوید اورنستین خبرنگار بی بی سی، با توجه به شرایط موجود، انتقال ویلفرد زاها از کریستال پالاس به آرسنال اتفاق نخواهد افتاد. باید تغییرات زیادی اتفاق بیفتد که این ترانسفر میسر شود. در ضمن در مورد انتقال کیرون تیرنی هم ناپولی پیشرفت خوبی داشته است. البته آرسنال هنوز هم می تواند این بازیکن را جذب کند. طبق گزارش این خبرنگار، مشکل اصلی آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پول نقد است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود