Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: نوجوان 15 ساله "بیله سواری"، در رودخانه روستای "عزیزکندی" غرق و جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "كریم نوری" اظهار داشت: بعداز ظهر روز گذشته مركز فوریت های پلیسی 110 شهرستان "بیله سوار" گزارش وقوع حادثه غرق شدگی در رودخانه روستای "عزیزکندی" را اعلام، كه بلافاصله مأموران انتظامی بخش "قشلاق دشت" به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بررسی های به عمل آمده و تحقیقات محلی مشخص شد نوجوانی 15 ساله هنگام شنا به علّت بی احتیاطی و عدم آشنایی با فن شنا در داخل رودخانه غرق شده و جان خود را از دست داده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینكه با تلاش چند ساعته پلیس، نیروهای امدادی و بومیان منطقه جسد نوجوان غرق شده پیدا و  از داخل رودخانه به بیرون آب انتقال داده شد؛ گفت: رعایت نكات ایمنی هنگام شنا خصوصاً عدم شنا در مناطق ممنوعه و كسب مهارت كافی پیرامون این ورزش، از بروز حوادث مشابه جلوگیری خواهد كرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رودخانه نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد