Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذکر یک نکته مهم بسیار حائز اهمیت است و آن هدف گذاری مدیران ورزش نفت برای سال پیش رو ، ترسیم نقشه و فراهم کردن زیر ساخت هاجهت صعود تیم به لیگ دسته اول است ،هرچنددرگام اول اتحاد و همدلی در این تیم به موارد فنی و تاکتیکی اولویت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،فصل 97_98 با وجود همه جدال های نفسگیرش برای فوتبال نفت و گازگچساران خیلی تلخ به پایان رسید، سرنوشت تیم فوتبال نفت و گاز شاید برای برخی افراد چندان هم مهم نباشد اما برای علاقمندان وبازیکنان فوتبال در گچساران از اهمیت بسیاری برخوردار است و هرکدام از آنها به نوعی شانس خود برای معرفی شدن به فوتبال کشور را حضور در این تیم می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فوتبال دارای کارکردهای مختلف ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… است که هر کدام از این موئلفه ها در جای خود قابل بحث و بررسی است و توسعه و گسترش و استقبال عمومی از این ورزش پر طرفدار به گونه ای است که امروزه باشگاه‌های فوتبال در کشور ما و همینطور در دنیا به نوعی به سمت تعلق بومی و محلی سوق داده شده است.

فوتبال هم یکی از زمینه هایی است که باعث شده افراد با شرایط متفاوت اعم از شهری و روستایی و پیر و جوان و دانشگاهی و غیر دانشگاهی و مدیر و رئیس وبه طور کلی همه اقشار جامعه در یک موضوع گرد هم آیند به گونه ای که کمتر زمینه ای می تواند این چنین ترکیب متفاوت فکری و فرهنگی را کنار هم گرد آورد.

امروز همه شاهدیم که با صرف هزینه و وقت زیاد به ندرت می توان افراد متفاوتی را در یک مکان و زمان گرد هم آورد اما جاذبه فوتبال به گونه ای است که با یک پیام در فضای مجازی چنین تجمعاتی به راحتی شکل می گیرد، این موضوع زمینه ای است برای همبستگی قومی و اجتماعی و در سطح بالاتر همبستگی ملی که نمود آن را در مسابقات تیم ملی فوتبال می توان دید.

همگان می دانیم واقعا حفظ و نگهداری یک تیم و باشگاه ورزشی کار فوق العاده سخت و پر مشقت و پر هزینه ای است وبرای مدیران صنعت نفت باشگاه داری کار بسیار سختی است ،باید اذعان داشت که مثل سایر حوزه های مسئولیت اجتماعی صنعت نفت بحث مدیریت باشگاه و باشگاه داری باید از مدیریت نفت تفکیک شود و به متولی دیگری سپرده شود،چرا که مدیریت همزمان باشگاه ورزشی نفت و امورفنی و مهندسی و ادرای صنعت نفت استرس زیادی به مدیران نفت تحمیل کرده و وقت و انرژی زیادی می طلبد که بعضا مدیران نفتی را از وظایف اصلی خود باز می دارد.

چون باشگاه داری دارای ساز و کار خاص خود است که با مدیریت دولتی حاکم بر صنعت نفت جور درنمی آید و اصلا سنخیتی میان این دو موضوع نیست وحتی بارها برخی مدیران نفتی بوده اند که کاملا راضی بودند که هزینه سالانه باشگاه را یکجا به متولی دیگری بسپارند و از این مسئولیت سنگین و نامتجانس رهایی یابند.

اما به هر حال صنعت نفت در این خصوص به نوعی ایثارگری کرده و این مسئولیت سنگین را به دوش کشیده است لذا باید از مدیران نفت و گاز گچساران و مدیران این باشگاه به نوعی هم تقدیرکرد،هرچند با این تفاسیر "هوشنگ صیدالی" ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حکمی "سید حمید رضا حسینی" را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال این شرکت منصوب می کند.

باید گفت سید حمید رضا حسینی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت است که در حال حاضر سرپرستی مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران را برعهده داردو پیش از این رئیس اداره آموزش این شرکت بوده است.

باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از باشگاه های اصیل و قدیمی فوتبال کشور است که از رده های پایه تا بزرگسالان فعال و دارای افتخارات بسیاری برای ورزش صنعت نفت بوده است که سابقه یک دوره صعود به لیگ دسته اول و چندین حضور در پلی آف لیگ دسته دوم ، همچنین صعود و حضور ۶ساله تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه در لیگ برتر کشور و معرفی چندین ورزشکار به تیم های ملی و تیم های لیگ برتری از مهمترین افتخارات این باشگاه است.

امروز "سید حمید رضا حسینی" سکان مدیریت این باشگاه ورزشی را برعهده گرفته است،بلاخره پس از حواشی فراوان "جهانبخش عنبریان" از مدیرعاملی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عزل شدو سرنوشت این تیم اکنون به دست سرپرست مدیریت منابع انسانی نفت و گاز گچساران سپرده شده است و اما شاید در ذهن هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، فوتبالدوستان ،پیسکسوتان و جامعه فوتبالی این شهرستان این سوال پیش آید که آیا این انتخاب،انتخاب درستی بوده است؟.

 قطعا جناب حسینی سوابق مدیریتی و اجرایی طویلی داشته که در حوزه مدیریت تخصصی حوزه های مربوط به دانش خود موفق بوده اما شاید در حوزه ورزش عملکرد چندانی نداشته است یا اگر داشته برای خیلی ها گنگ و گمنام است،اکنون این سؤال مطرح است که سوابق،رزومه و نگاه ورزشی مدیرعامل جدید چیست؟آیا او انرژی و حوصله پیگیری چنین مسئولیت خطیری را دارد؟او برای ارتقای ورزش فوتبال و حل مشکلات و جمع کردن حواشی پیرامون تیم نفت و گاز چه برنامه ای دارد؟.

 آقای حسینی تا چه انداز به مسائل فوتبال کشور و لیگ دو اشراف دارد،نقاط ضعف و قوت ها را می داند؟،تیم نفت و گاز و صعود این تیم به لیگ یک که از مطالبات جامعه ورزشی شهرستان و هواداران این تیم است و آیا با وجود وی محقق می شود؟.

 به هرحال دغدغه ها و سوالات زیادی از سوی هواداران این تیم مطرح است که باید از سوی مدیرعامل جدید مرتفع شود،بدون شک همگان موفقیت و حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را خواستار هستند ،که البته اگر نیت و هدف برخی از این همراهان همچون سال های گذشته نرسیدن به مقصد است مطمئنا امسال نیز این تیم دستش از لیگ دسته اول کوتاه است اما اگر همدلی و همراهی همگان برای صعود قلبی باشد حماسه تاریخی سال 92 فوتبال نفت و صعود به لیگ دسته اول مجددا تکرار خواهد شد.

در این میان ذکر یک نکته مهم بسیار حائز اهمیت است و آن هدف گذاری مدیران ورزش نفت برای سال پیش رو و ترسیم نقشه ای برای صعود و فراهم کردن زیر ساخت هاجهت صعود تیم به لیگ دسته اول است ،هرچنددرگام اول اتحاد و همدلی در این تیم به موارد فنی و تاکتیکی اولویت دارد.

 اتفاقات خوب و قابل تحسین ورزش نفت و گاز گچساران در فصل جدید رقابت ها رنگ و بوی فرهنگی ورزشی آن بر رنگ و بوی سیاسی اش غلبه کندو همه دست اندرکاران ورزش در یک منطقه کمتر توسعه یافته و علاقمند به ورزش که شاید تفریح دیگری نیز جز ورزش و خصوصا فوتبال ندارند تلاششان و همتشان ثبت لحظاتی خاطره انگیز برای مردم دیارشان باشد.

بی شک ورزش تنها فوتبال نیست و فوتبال تنها را نجات جوانان ما نیست . همه رشته های ورزشی برای باشگاهی با قدمت نیم قرن حائز اهمیت هستند و همه مدیران، کادرفنی و اجرایی تیم های ورزشی این باشگاه به واسطه وظیفه سنگینی که در این منطقه محروم بر دوششان گذاشته شده تا در کنار صیانت و بهره برداری از منابع عظیم نفت و گاز لحظات خوش و مفرحی را برای این مردم فراهم کنند؛ بزرگ و قابل ستایش هستند.

باید توجه داشت که همه علاقمندان و دلسوزان واقعی ورزش باید بدنبال کسب موفقیت تیم های ورزشی و ورزشکاران با استعداد هم استانی باشند که این تنها با همدلی و کنار زدن افراد فرصت طلب و منافع طلب رقم خواهد خورد، چرا که صحنه ورزش محل منش های پهلوانی و مردانگی است و مطمئنا موج دلسوزان ورزش، اندک افراد فرصت طلب و حامیان آنها را از این صحنه خارج خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند