Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بانک‌پاسارگاد، حامی تیم‌های ملی‌کشتی ایران، با قدردانی از حمایت‌های پرشور مردم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در روز ۷ تیرماه ۱۳۹۸ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، در پیامی از افتخار آفرینی‌های ملی و پیروزمندی‌های اخلاقی کشتی‌گیران کشور تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

«پیشینه زرین ایران، نگارین از دلاوری‌ها و جوانمردی پهلوانانی است که غیورانه و عزتمند، اندیشه‌های نیک و ارزش‌های اصالت‌ساز را متبلور ساخته‌اند و کشتی، ورزش اول این سرزمین، تجلی با شکوهی از فرهنگ غنی و بینش عمیق مردمان شریف این مرز و بوم پر گهر است؛ قرارگاه پهلوانانی که در مکتب عشق و معرفت مولای متقیان حضرت علی (ع) پرورش یافته‌اند و شاگردان ممتاز اخلاق و فروتنی و فرزندان خلف پوریای ولی و غلامرضا تختی هستند که نه تنها جسم، بلکه روح خود را در پیروی از این بزرگمردان تعالی بخشیده‌اند.

بانک پاسارگاد، همواره تلاش‌های جانانه و افتخار آفرینی‌های فروتنانه‌ی کشتی‌گیران سلحشور ایران را ارج نهاده است و اینک، همدل و هم‌آوا با دوستداران این ورزش اصیل، قدردان یک عمر تلاش بی‌منت آقای کمیل قاسمی، پر افتخارترین سنگین‌وزن کشتی ایران، دارنده‌ی مدال‌های نقره و برنز المپیک ۲۰۱۶ برزیل و ۲۰۱۲ لندن و مدال‌های سنگین‌وزن کشتی آزاد آسیا و جهان است.

همچنین از حرکت پهلوانانه‌ی آقای پرویز هادی کشتی‌گیر با اخلاق و فروتنی که در احترام به آقای کمیل قاسمی، در هنگام خداحافظی این کشتی‌گیر محجوب جویباری، این رقیب دیرینه خود را بر دوش گرفت و صحنه‌هایی زیبا از جوانمردی و قدرشناسی به یادگار گذاشت، تجلیل می‌نماید و از آقای حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان، که به رسم ادب و فروتنی، دست حریف خود را به عنوان برنده میدان بالا برد و تندیسی از اخلاق و منشی ارزشمند را در ذهن جوانان ایران‌زمین خلق‌کرد، تقدیر می‌کند.

مفتخریم تمام‌قد در کنار پهلوانانی ایستاده‌ایم که با پاسداشت ارزش‌های اصیل اخلاقی ایرانی، رسم فتوت، فروتنی، ادب و احترام را زنده نگاه‌داشته‌اند و در مراسمی ویژه، از افتخار آفرینی‌های ملی و پیروزمندی‌های اخلاقی این سه قهرمان نامدار کشتی کشور آقایان کمیل قاسمی، پرویز هادی و حسن یزدانی تقدیر به عمل خواهیم آورد.»

کد خبر 4656256

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک پاسارگاد کمیل قاسمی تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت