Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دیوان امارت «الشارجه»، یکی از امارت‌های هفتگانه امارات متحده عربی از مرگ «خالد»، پسر «سلطان بن محمد القاسمی»، حاکم الشارجه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، این دیوان سه‌شنبه (یازده تیر) اعلام کرد که به مناسبت فوت این شاهزاده سه روز عزای عمومی اعلام شده و پرچم‌های امارت شارجه طی این مدت نیمه برافراشته خواهد بود و قرار است جسد او از لندن به امارات منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیوان مذکور و خبرگزاری وام به علت مرگ این شاهزاده ۳۹ ساله در انگلیس اشاره‌ای نکرده‌اند. خالد دومین پسر از بین شش فرزند حاکم شارجه امارات است.

مرگ پسر حاکم الشارجه امارات آن هم در انگلیس در حالی اتفاق می‌افتد که اخیرا رسانه‌ها از فرار زن «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی به آلمان و اقامت او در مکانی سری در انگلیس خبر داده‌اند.

گفته می‌شود هیا بنت الحسین با هم‌دستی امارت ابوظبی قصد داشته علیه برادرش «عبدالله دوم»، پادشاه اردن کودتا کند که بعد از لو رفتن مجبور شده است با دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی