Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی کرمی روز چهارشنبه در در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: حجم پروژه های عمران روستایی در سال قبل بیش از ۴۷ میلیارد بود که با مشارکت دهیاران و مردم محقق شد.

وی ادامه داد: ایجاد درآمدپایدار برای دهیاری ها اولویت اصلی مدیریت استان برای تسریع در عمران روستاهاست که دولت برای تحقق این امر تسهیلات ارزان قیمت برای نهاد دهیاری ها تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی همچنین میزان آسفالت ریزی معابر روستاهای استان در سال ۹۷ را نیز ۱۴۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: باهمکاری بنیاد مسکن و دهیاری ها عمران و توسعه روستاها تسریع خواهد شد.‌

وی گفت: از سال ۹۲ تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری دولت ۶۴۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری ها واریز کرده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه روستاهای فاقد دهیاری از نعمت اعتبارات مصوب مجلس و دولت در بنامه ششم توسعه نیز بهرمند شده‌اند افزود: در سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای روستاهای فاقد دهیاری اعتبار تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان ۶۸۰ روستا نیازمند بازنگری طرح‌های هادی هستند، ادامه داد: برای بازنگری طرح هادی این روستاها به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

وی افزود: امسال تلاش می کنیم بازنگری طرح هادی در ۱۵۰ روستای آذربایجان شرقی را به اتمام برسانیم.

کرمی گفت: برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار از امسال نقشه طرح هادی تهیه خواهد شد.


۷۲۳۹/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد