Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نخستین اجلاس مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری گفت: وقتی در سال اول شورای چهارم به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم گزارشی به مقام معظم رهبری ارائه شد و گفتیم کمیسیون شهرسازی و معماری به کمیسیون‌های شورای شهر اضافه شده است که ایشان بیش از ۵۰ درصد از بیاناتشان در آن جلسه در خصوص شهرسازی و معماری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی ادامه داد: ما در آنجا قوت قلبی گرفتیم و موفق شدیم تا مجموعه مدیریت شهری را به سمت انجام ماموریت‌های شهرسازی و معماری ببریم.

سالاری تصریح کرد: امروز خوشحالیم که بگوییم ماموریت‌های حوزه معماری و شهرسازی در کل کشور دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است تعدادی از طرحهای پیشنهادی در این جلسه بررسی شود.

وی در خصوص اهداف شکل‌گیری این مجمع گفت: یکی از اهداف مهم پیگیری تحقق ماموریت‌های معماری و شهرسازی در کل کشور بوده است.

سالاری ادامه داد: تبیین و مشخص شدن اهمیت ماموریت‌های شهرسازی یکی دیگر از اهداف این اجلاس به شمار می آید.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به شکل گیری شبکه همکاری مشترک میان متولیان حوزه معماری و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این اجلاس کمک می کنند تا یک بستر ارتباطی میان متولیان حوزه شهرسازی ایجاد شود.

وی افزود: متاسفانه همیشه با افزایش ساخت و سازها سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی نادیده گرفته شده است که باید تلاش کنیم در این مسیر به افزایش سرانه‌ها کمک کنیم.

سالاری گفت: تلاش برای بهبود مدیریت و صیانت حریم شهرها و حفظ فضای سبز کمربندی شهرها از اهمیت بالا و ضرورتی انکار ناپذیر برخوردار است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: ما امروز خوشحالیم که بگوییم بررسی نقشه‌های نماها در شورای اسلامی شهر تهران اجباری شده است و این باعث شده تا از اعمال سلیقه‌های شخصی خودداری شود.

وی افزود: افزایش ایمنی و تاب آوری فضاهای شهری امروز آغاز شده است و این دستاورد حادثه پلاسکو است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران معماری و شهرسازی سالاری مدیریت شورای شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران مدیریت شهری ماموریت های شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز