Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:53:13 GMT

بارش‌های سیل‌آسا در ژاپن هزاران نفر را آواره کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۷۳۹۲

بارش‌های سیل‌آسا در ژاپن هزاران نفر را آواره کرد

بارندگی شدید و احتمال وقوع رانش زمین در مناطقی از جنوب غرب ژاپن هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌هایشان کرد.

به گزارش ایسنا، به دنبال این حادثه طبیعی از ساکنان شهرهای جنوب غرب ژاپن خواسته شده خانه‌های خود را تخلیه کنند چرا که این بارش‌های سیل‌آسا احتمال وقوع رانش زمین را به همراه دارد.

مقامات محلی به ۷۹۰ هزار نفر در سراسر مناطق جنوب غربی ژاپن دستور داده‌اند تا خانه‌های خود را تخلیه کنند و در پناهگاه‌های ایجاد شده مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خطر قریب الوقوع رانش زمین و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد. به همین دلیل از ساکنانی که در مناطق پرخطر از قبیل نزدیکی رودخانه‌ها و پرتگاه‌ها زندگی می‌کنند درخواست شده تا فورا نسبت به تخلیه خانه‌های خود اقدام کنند.   

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، در جولای گذشته نیز ۲۰ نفر از ساکنان جزیره کیوشو به دلیل وقوع سیلاب و رانش زمین ناشی از بارش شدید باران کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارندگی سیل آسا ژاپن باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • آغاز فعالیت نخستین ماهواره اندازه‌گیری باران
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله