Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:27:40 GMT

سد بارون ماکو جان دختر ۱۸ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۰۱۵

سد بارون ماکو جان دختر ۱۸ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی ماکو گفت: دختر ۱۸ ساله در سد "بارون" ماکو غرق شد.

‌به گزارش ایسنا‌، سرهنگ میر حیدرشفیعی در جمع خبرنگاران گفت: گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن دختری ۱۸ ساله در سد "بارون" ماکو اعلام شد که با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و مأموران انتظامی در محل حادثه حاضرو یک جسد شناور بر روی آب را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: خانواه متوفی عنوان کردند دختر آنان برای چند لحظه کنار آب رفته بود ولی بعد از گذشت مدتی با جسد وی که بر روی آب غوطه ور بوده روبه رو می‌شوند.

فرمانده انتظامی ماکو گفت: با تلاش گروه‌های امدادی و مأموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی ماکو از تمامی شهروندان خواست تا همواره هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، از شنا در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه‌های عمیق و دریاچه‌ها که بی شک حوادث تلخ و جبران ناپذیری را برای آنها در بر خواهد داشت، بپرهیزند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی