Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@16:31:55 GMT

بدقولی دوباره اشکان؛ دژاگه قصد بازگشت ندارد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۲۵۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور جدید تمرینات آماده‌سازی پیش فصل تراکتور زیر نظر مصطفی دنیزلی چندی روزی است که شروع شده و با وجود تاکید سرمربی سرخپوشان مبنی بر اضافه شدن هرچه زودتر بازیکنان به تمرینات، هنوز چند نفر از آنها به تبریز برنگشته‌اند و اشکان دژاگه یکی از این بازیکنان است.

دژاگه که قرار بود هفته گذشته در تمرینات حاضر شود در تماس با باشگاه درخواست کرد مرخصی او چند روز تمدید شده و دوشنبه هفته جاری به تبریز برگردد و در تمرینات حاضر شود که باشگاه با نظر دنیزلی با این درخواست موافقت کرد ولی دژاگه بازهم در موعد مقرر خودش را به تبریز نرساند و با وجود گذشت 2 روز همچنان غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غیبت و بدقولی چندباره دژاگه باعث شده شایعاتی که در مورد مذاکره او با تیم‌های خارجی و جدایی او شنیده می‌شود رنگ و بوی جدی‌تری به خودش بگیرد.

در قرارداد دژاگه با تراکتور بندی وجود دارد که او می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت 200 هزار دلار قراردادش را فسخ کند و بدون مشکلی جدا شود و حالا این نگرانی برای سرخپوشان تبریزی وجود دارد که کاپیتان دوم خودشان را از دست بدهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اشکان دژاگه تراکتور آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس