Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری از اجباری شدن بررسی نقشه های نماها در شورای شهر تهران خبر داد و گفت: افزایش ساخت و ساز در تهران باعث شده است که سرانه های فرهنگی اجتماعی نادیده گرفته شوند.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «محمد سالاری» در نخستین اجلاس مجمع مشورتی شهرسازی و معماری با اشاره به دیدار شورای چهارم با رهبر معظم انقلاب گفت: در آن جلسه درباره اضافه شدن کمیسیون شهرسازی و معماری به کمیسیون های شورای شهر صحبت شد و ایشان بیش از 50 درصد بیانات شان را به موضوع شهرسازی و معماری اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه بیانات رهبری قوت قلبی بود که بتوانیم مجموعه مدیریت شهری را به سمت انجام ماموریت های شهرسازی و معماری ببریم، افزود: امروز مأموریت های حوزه معماری و شهرسازی در کل کشور مورد توجه قرار گرفته است.

 

سالاری در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری مجمع روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها گفت: پیگیری تحقق ماموریت های معماری و شهرسازی در کل کشور، تبیین و مشخص شدن اهمیت ماموریت های شهرسازی و شکل گیری شبکه همکاری مشترک بین متولیان حوزه معماری و شهرسازی از اهداف برگزاری این اجلاس است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افزایش ساخت و سازها باعث نادیده گرفته شدن سرانه های فرهنگی و اجتماعی شده است، افزود: برای بهبود مدیریت و صیانت از حریم شهرها و حفظ فضای سبز کمربندی های شهرها باید تلاش کنیم.

 

سالاری با بیان اینکه افزایش ایمنی و تاب آوری فضاهای شهری در حال انجام است، افزود: بررسی نقشه های نماها در شورای شهر اجباری شده است و این موضوع باعث می شود تا از اعمال سلیقه های شخصی خودداری شود.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت خبرگزاری شبستان برنامه های دهه کرامت جنوب کرمان غنی سازی اوقات فراغت شهرداری تهران شورای شهر تهران محمد سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است